5 nõuannet teeninduspersonali ettevalmistamiseks
Soovitame enne uue turunduskampaania algust korraldada alati teeninduskoosolek ning selgitada kampaania eesmärke (uued püsikliendid, laienemisplaanide jaoks kogutav investeering, madalaegade ajutine täitmine enne/peale kõrghooaega, uue menüü koostamise jaoks söökide testimine ja tagasisidestamine vms).
See annab ka teenindajatele aimu, kui olulise projektiga ettevõtte jaoks tegu on ning aitab neil mõista, kui oluline on uutele klientidele maksimaalselt hea esmamuje jätmine. Kui uued kliendid lahkuvad stressis ja segaduses teenindaja tõttu õnnetult, siis on tegu alla omahinna teenuse müümisega, mitte targa turundusplaaniga.
Üha populaarsem on elamuste üksteisele kinkimise trend. Seega käsitleme oma majas ka voucherit üha enam kinkekaardina. Allpool toodud juhistes on voucher/kinkekaart samas tähenduses.
Anname 5 põhiteemat, millest kindlasti personaliga juttu teha enne kampaania müügiperioodi algust:
Chilli on üks suurimaid Eesti E-kaubanduse Liitu kuuluvaid ostukeskkondi, mis tegutseb Eesti turul juba alates 2010. aastast ja müüb igakuiselt kümneid tuhandeid sooduspakkumisi.
Chilli värvikasse ja iga päev uuenevasse sooduspakkumiste valikusse kuuluvad erinevad restoranid, spaad, hotellid, iluteenused ja -tooted, meelelahutuse võimalused, reisid, rõivad, kodutarbed ja muu eluks vajalik.
Saadame Sinu e-mailile erinevaid Chilli pakkumisi, mis võiksid sulle huvi pakkuda.
Nii saad kindel olla, et ei maga maha head ostuvõimalust.