Elamus Spa biljetter upp till -38%
Erbjudandet omfattar valda biljetter till Elamus Spa eller SPA21+
Villkor
- Erbjudandet gäller omedelbart efter köp och fram till 31.08.2026
- Djungliteemaland barnområde är öppet! 3 multimediafyllda uppvärmda rör, exotisk djungelmijö och unika hängande fågelbon där man kan njuta av god mat
- Mystisk Ritualbastu är öppen! Norra Europas mest unika bastu rymmer upp till 90 badande. Världsklassens saunateater-specialföreställningar dagligen
- Observera att erbjudandet inte gäller statshelger
- Erbjudandet gäller för en (ej familjepass) och inkluderar vald entré Mustamäe Elamus Spa. Gör ditt val vid köp:
- Elamus Spa familjepass – 48€ (ordinarie pris 72€)
– passet gäller för användning (M-T alla tider)
– passet gäller för två föräldrar och upp till tre barn i åldern 2-18
– valet inkluderar inte inträde till SPA21+ området - Elamus Spa obegränsat familjepass – 82€ (ordinarie pris 89€)
– passet gäller för användning (M-S alla tider)
– passet gäller för två föräldrar och upp till tre barn i åldern 2-18
– valet inkluderar inte inträde till SPA21+ området - Elamus Spa morgonavkopplare – 15€ (ordinarie pris 24€)
– passet gäller för användning (M-F 10.00-13.00). Inträde till spat senast kl 12.59, ingen begränsning på besökets varaktighet
– valet inkluderar inte inträde till SPA21+ området - Elamus Spa kvällsavkopplare – 25€ (ordinarie pris 31€)
– passet gäller för användning (M-T alla tider)
– valet inkluderar inte inträde till SPA21+ området - Elamus Spa 10-besökskort – 185€ (ordinarie pris upp till 250€)
– 10-besökskortet gäller för användning M-T alla besökstider
– 10-besökskortet får användas av två personer samtidigt om kortets ägare är bland besökarna
– 10-besökskortet utfärdas till ID-kort och gäller 1 år från första besöket (giltighetstid kan inte förlängas)
– 10x kortet kan inte användas vid andra tider - SPA21+ morgonavkopplare – 27€ (ordinarie pris 34€)
– passet gäller för användning (M-F 10.00-13.00). Inträde till spat senast kl 12.59, ingen begränsning på besökets varaktighet
– inpasseringen till SPA21+ saunacentret är från 18 års ålder
– valet inkluderar även inträde till Elamus Spa området - SPA21+ 10-besökskort – 285€ (ordinarie pris 345€)
– passet gäller för användning (M-T)
– 10-besökskortet utfärdas till ID-kort och gäller 1 år från första besöket (giltighetstid kan inte förlängas)
– 10-besökskortet får användas av två personer samtidigt om kortets ägare är bland besökarna
– 10x kortet kan inte användas vid andra tider
- Elamus Spa familjepass – 48€ (ordinarie pris 72€)
- Observera att erbjudandet inte gäller för användning av privata rum i Mustamäe Elamus Spa, födelsedagsrum
- Elamus Spa passet inkluderar inträde till Elamus Spa spa- och bastucenter och dessutom:
- 13 specialutformade bastur, pooler, rymlig uteterrass
- 3 multimediafyllda uppvärmda rör, där man med vänner kan tävla om tid!
- gratis deltagande i bastu ritualer
- sportpool möjligheten att besöka (4 sportbanor + 2 simbanor) och poolens vattenaerobics pass (bokning krävs)
- vid registrering av fordon i parkeringskiosken är parkering GRATIS
- öppen båt-bastu och badtunna på Elamus Spa terrassen
- snacks och uppfriskande elixir från bastubaren mot en avgift, som du även kan njuta av i den verkliga fågelbon över barnområdet!
- handduk och morgonrock kan hyras på plats mot en avgift
- SPA21+ passet inkluderar inträde till både SPA21+ och Elamus Spa området och dessutom:
- 22 specialutformade bastur med intressanta bastu ritualer och bastumästare
- avkopplingspooler, 25 meters sportpool och poolens vattenaerobics pass (bokning krävs)
- två sandfria terrasser, med hängande gungor, liggstolar och säckstolar samt relaxplatser. Dessutom bubbelpool och kallvattenpool
- öppen båt-bastu och badtunna på Elamus Spa terrassen
- vid registrering av fordon i parkeringskiosken är parkering GRATIS
- användning av handduk och morgonrock
- möjlighet att beställa mot en avgift: privata bastu ritualer och massage. Behandlingarna kan närmare bekanta sig på webbplatsen – vänligen meddela oss om önskemål (elamused@elamusspa.ee)
Vad tycker kunderna?
Feedback från Chilli-kunder om denna leverantör
Väga lahe spaa
Kõik ok,soovitan!5+
Supper!!!
väga meeldis see 21+ pool spaast
Parim Spa Eestis....
Väga väga äge, me lemmik chilliga veidike soodsam! Aitäh!
Väga meeldis.
Super !!!!! Super !!!! Super !!!!!
Käin pidevalt. Kuid ei meeldi, et paljud käivad duši all peake, mitte enne spad. Mesine koorimine peaks olema viimane protseduur, rituaalide järjekord võiks seda soisida
ok
super
Elamus Spas on alati meeldiv viibida. Olen osalenud ka saunarituaalidel ja kogemus on väga positiivne. meeldibki vaheldusrikkus saunade osas.
Suurepärane uus lastetsoon! Söök hea, rituaalid mõnus!
Uuenenud laste- ja kohvikuteala on väga hubane ja mõnus.
We spend great time. Only that it was more expensive the voucher than the price they asked.
Meid üllatas heas mõttes see, et uus ära remonditud lasteala on nii hubaseks muudetud, lisaks on sinna tekkinud liutorud. Toiduvalikuga olen täiesti rahul, menüüs on peale kiirtoidu ka tervislikke toite, jookide valik on suur. Kingin edaspidi ka sõpradele Elamus Spa kinkekaarte.
Jätkuvalt parim spa Eestis! Saunahooliku lemmik :).
super
Super
Mõnus
Parim Spa Tallinnas
Super hea koht lõõgastuseks, Eesti parim.
Tore koht lõõgastuda.
Kaunis sisekujundus, vägevad saunavanad ja rituaalid, mis on ainulaadne ja mõnus kogemus!Tänud!
Mega tore personal, ja uus ala on vaga huvitaval lastele:) Aitah !
Jäin rahule. Minule oli kõik meeldiv.
Võimas !
Lihtsalt mu lemmik SPA Tallinnas ja ilmselt terve Eestis :)
Super!
Mulle ja mu perele meeldib väga Mustamäe Elamus Spa
Mustamäe ELamus Spa on ainulaadne ja äga hubane.
Väga hea!
seal ma naudin elu!
Väga toredad saunarituaalid, soovitan!
Mõnus?
Superkoht!
Väga meeldis Elamus spaas lõõgastuda. Eriti meeldisid saunarituaalid.
Super!
Olen vaid nädala sees hommiku-lõuna paiku käinud, on olnud rahulik ja mitte liialt rahvast. Spa ja saunad meeldivad, vesi on õige temperatuuriga ja uus lasteala on ka väga laheda väljanägemisega.
Väga mõnus Spa. Külastan meelsasti uuesti.
Hea koht
Sooviksin,et oleks võimalik püsikliendi soodustust.
mõnus. peale renoveerimist on veel ägedam
Parim SPA linnas.
Vàga ilus ja hubane uus lastenurk ning see ülisuur saun, mida pole varem külastanud. Lastealal meeldis vàga ka see, et olid esimesel korrusel ekraanid jàlgimiseks, kas laps on üleval vòi ei. Ja et tóôtajad toruse juures ohutust tagasid. Kòik oli vàga puhas ja jàin vàga rahule!
Tublid! Inimlikud, asjalikud, lahked, pädevad. Kas oskate öelda mitu korda olen teie juures veemõnusid nautinud? Hetkel oma arust alla saja. Edu!
???
Täitsa tore kena kohake
Kõige parem päevaspaa Eestis. Avar ja ruumikas, palju saunasid ja basseine, ägedad rituaalid.
Väga meeldis. Tähelepanu soovin juhtida õue alale seal mega libe nii sillad kui õues oleva sauna ja välibasseini ees.
Tiptop koht. Soovitan :)
Super!!!
Mõnus ja hubane spa, palju saunasi.
Väga rahul.
Väga mõnus koht! Noormees tegi ka väga hea saunarituaali:)
super
Kõik oli suurepärane
Väga mõnus! Tõeline minipuhkus! Söök hea! Saunad mõnusad!
Kasutan saunakompleksi. Mulle meeldib. Väga hea, et on bassein.
Vaga meldib
väga ilus ja hubane spa.
Mega mõnusa atmosfääriga spaa
Hinna ja kvaliteedi suhe on paigas
Väga mõnus paik. Tulen kindlasti veel. Siiralt soovitan
Mõnus ja seda mõnusam mida rohkem ja soodsamaid pakkumisi
Uus jungle zoon on väga hea!
Kõik on meeldiv
Väga äge ja vahva koht!
Alati väga mõnus ja lõõgastav.
Garderoobis tunnen puudust tsentrifuugist mis aitaks trikoost vee välja väänata.
Väga mõnus keha ja hinge kosutus, 21+ hommikupoolikul keskmise täituvusega ja hubane koht
Minule ja Mu perele väga sobib lihtsalt super
Jäin väga rahule!
Super on see uuenud spa. Ainult koolivaheaega tuleb vältida?
Aurusaun oli seekord külmavõitu.
Meeldiv kogemus, hea teenindus, super lõõgastus.
Olen varemgi Chilli pakkumisi kasutanud ja alati väga rahul. Mugav ostuvõjmalus, kasutan kindlasti veel.
Rahvast mõõdukalt, kõik hästi.
Väga 5+
Superkoht lõõgastumiseks! Üks mu lemmikuid ❤️
Väga meeldiv,vaikne,parajalt ruumi,meeldiv teenindus.Jäin väga rahule.
Super lux koht
Väga hea
super
Super!
Väga mõnus lõõgastus, head saunad, huvitavad rituaalid, head söögid suhteliselt mõistliku hinnaga. Ettepanek: ujula naiste riietusruumis võiks olla mõni tualettruum rohkem.
Väga hubane,puhas korralik ! Teenindus hea ?
Super!
Väga tore oli.
Kõik läks väga ladusalt.
Kõik oli ilus ja mõnus. Kindlasti lähen veel.
Super.5+,lähen kindlasti veel
Väga mõnus spa.
Rahvast oli küll liiga palju aga lastel oli tore.
Super mõnus!
Olen rahul. Mugav, kiire, usaldusväärne!
Ilus ja mõnus ka Roosi saun:))
Väga meeldis
Väga mõnus koht ja lastel ka tore olla oma ala peal.
Väga mõnus, tulge kindlasti kõik kaema!
meeldis:)
Aitäh, väga mõnus Spa- armsad saunad ja kosutav bassein
Kõik endiselt tore, täna veel vedas, et vähe rahvast.
Väga monus_ mulle meeldib seal käia_ palju sauni, ja väikest sporti on võimalik teha
Soovitan
Kõik oli hea :)
Suurepärane võimalus päevaseks lõõgastuseks
Tore koht,tulen jälle.
SUPER SPAA JA TEENINDUS
Päev ei olnud sobiv (laupäev peale lõunat), palju inimesi. Aga muidu OK!
Väga hea.
Meile tütrega meeldis väga. Külastame kindlasti veel.
Vaga meeldib.
Võiks olla ka laupaevane pakkumine
Kõik oli hästi meeldis?
Siiani olen kõigega rahul
Väga nauditavad saunarituaalid
Hetkel on kõige parem SPA Tallinnas. Kõik on puhas ja ilus. Kuid hind on normaalne ainult voucheriga, ilma selleta on liiga kõrge.
Külastan ka edaspidi.
uus saun äge
Väga tip top, aga õlu võiks veidi odavam olla :)
Super ???
Väga meeldiv oli
Lasteala on liiga hämar, ei tundu turvaline.
Tore Koht!l Uus saun-uus šhow???
Parim spa universumis:-)
Väga mõnus lõõgastus oli ja jäime väga rahule
Võiks pakkuda eraldi ruum pidude jaoks
Hea,kodu lähedal.
Suurepärane!!!!!?
Ootame lasteala valmimist!!!
Super spa
Kõige parem spa eestis, meeldib, et ruumid on liigendatud ja basseinid-saunad in üheskoos. Pidevalt tehakse täiustusi ja hubasust juurde
Ma kõige rohkem käinud klient 6 aasta jooksul
Kōige mōnusam spa
Jäin väga rahule. Rituaalid toredad. Tänud.
Tere. Väga tore ja kaunis . Võiks olla ujumisriiete kuivataja?
Aroomi saunas väga halb lõhn,nii et ei saanud minutitki olla ! Väga kahju
Suur saun on võimas, ilusa ekraani ja hea ventilatsiooniga. Naiste riitusruumis haiseb (solgitoru lõhn) juba mitmendat külastuskorda, tundub, et peale remonti pidevalt.
Auperkoht! Julgen soovitada kõigile!
Väga hea teenusepakkuja!
Saunad - super! Uus saun imeline! Basseinid imemõnusad ! Kuid kui on raske lavale minna ja alla tulla, siis oleks normaalne,et ka mõni käsipuu oleks ( uskumatu,et keegi pole alla kukkunud või siis need inimesed ei saagi lavale minna ). Ja need kaldu sillakesed ( ainult aeg-luubis saab neid ületada,et ei libiseks , aga võib-olla ongi see SPA ainult tervetele noortele). Vastuvõtus imetore noormees ( abivalmis, heatujuline, väga viisakas ).
Hea koht lõõgastuda, rohkem võiks olla nädalavahetuseks pakkumisi
Tänan! Olen väga rahul.
Väga rahul,mä'ö vä mmmmmm Mõnus koht puhkuseks.
Väga meeldis. Külastan kindlasti veel :)
Tänan, mulle meeldivad vesi, rituaalid ja vesiaeroobika, olen väga rahul! Ainult kahju, et kümnekorra kaart on kallimaks läinud!
väga tore koht ! total relax!
Väga mõnus, rahulik, meeldiv taustamuusika erinevates saunades.Võrratu koht lõõgastumiseks!
Super! Aga rahvast palju :/
Võiks veel olla need 10 korra piletid soodus hinnaga
Väga mõnus, nagu ikka ja piiramatu külastusaeg on ka väga suur boonus :)
Lastehommik oli tore, 1,5a sai ka palle korjata. Toidud olid supermaitsvad - kiidan kokka. Teenindajad väga abivalmid
Väga rahul.
Hea variant kui vòimalik minna tööpäevadel ja varasemal ajal, rahvast ka siis vähem
Äitah
Väga super!
Kõik oli väga mõnus ainult saunarituaali tegija eile jäi kuidagi lahjaks. Olen käinud eelnevalt kus üks tavapärasest turskem ja suurem mees teeb seda ja tema rituaal oli väga mõnus. Peale seda andis ikka ka tunda, et tervise poole pealt oli parem kohe olla.
Väga mônus puhkus! Soovitan!
Tore oli
Superlux päev oli ja Junk ja Alex teevad ikka väga hästi rätikuga rituaali :D võimas vaatemäng!
Väga kohe väga mõnus koht, kuid kohati liiga ülerahvastatud ja eks aru saada ka. Paistab, et tallinna üks kõige populaarseimaid kohti.
Meeldis Lähen veel
tore koht, vahva teenindus ja atmosfäär
väga meeldib
Sobis
Super
Ainult head kogemused! Ootan taas allahindluseid!
Meeldiv keskkond, teenindus ja vahvad saunarituaalid
Super elamus.Kõige rohkem meeldib suur saun,saunarituaalid ja muusika
Aroomirituaal oli võrratu:-)
Oli meeldiv
It's super nice to have a voucher from Chilli and attend spa for a reasonable price.
Väga SUPPER saunavana oli .Aurusaunas võiks natuke tugavam aroom olla. Soolasaunas võiks võimaluse korral olla veel sool meega. Jäin ikkagi väga rahule .Suured tänud SAUNAVANALE.!!!
ok
Hea paik vee ja sauna mõnude nautimiseks☀️Soe
Mulle meeldis ,super teenus
Väga mõnus töönädalasisene lõõgastus.
Koht ise suurepärane, mõnus hubane, saunad suurepärased. Ainult rahvast oli liiga palju :)
Super!
Koik on OK.
soolasaunas rituaalis noormehe jutt puudulik,
Väga hea!
Tore ja meeldiv teenindus.
parim
Super pakkumine
Kõik hästi, puhas ja soe
Väga meeldiv külastus. Väga värviküllane koht. Meeldivalt vähe rahvast oli hommikupoolikul. Meeldisid saunarituaalid.
10 korra kaart on väga mugav ja soodne.
Kvaliteedi ja hinna suhe super
Alguses oli väga palju rahvast aga prst rahulikum. Peale spas käiku tekkis tugev kurguvalu ja neelamisraskus aga ei tea kas on sellest
Väga meeldis.
Sel korral jagasime SPApäeva kaheks 10:30-14:45 lapselapsega ja al 15 nautisime saunarituaale 21+ Kiidan väga Teie vesiaeroobika treenereid ja saunarituaalide juhendajat Karl Peetrit. Kui millegiga nuriseda siis juhime tähelepanu, et ka friikartuleid serveerides tuleb neile pilk peale visata - idudega koos ei ole apetiitne neid manustada. Muidu oli väga mõnus ja rõõmus reede. Aitäh, eriti uuenduste ja stiilse sisekujunduse eest
Väga hubane ja mõnus. Eriti meeldisid serinevad aunarituaalid
Mõnus lõõgastus?
Käime seal lastelastega, juba suuremad 12 a +. Meile kõigile väga meeldib!!
4 tundi laste nimel.
Väga meeldib
Suur valik saunu, mullivannid, basseinid, baar - kõik vajalik olemas ja heal tasemel
Muusika võiks saunades vaiksem ja eestimaisem olla.
Suurepärane kogemus!
Kõik oli super hästi!
Olen väga väga rahul
Väga meeldis
Lemmik spa ( rituaale võiks olla sagedasemalt, eriti neid kuhu mahub korraga vähe inimesi, kuna ruumi ei ole)
Mulle väga meeldib Elamus SPA .
Super hea kogemus!
Kõik oli hästi!
Super koht!!!Meie Lemmik spa!
Kõik oli OK!
mõnus paik väikelastele ja täiskasvanutele, sest tsoonid on eraldatud. Kohvikus kiire ja meeldiv teenindus.
Suurepärane saunaseltsis koos vihtlemine ? Seest puhas,söögid ja joogid on maitsvad muidu megakallid ja tuli meelde eks lasteeine oleks mõistlik mõelda ja joogi üass : maksad mingi summa joo mittu jooke ..karastuspass alkoholi pass . Sõbralik meeskond,
Kvaliteetne personal. Ruumid/saunad uued, puhtad. Kõik saunad on tööl ning on ka 100°C. Väga meeldis.
See SPA mulle rohkem meeldib kui teised^^^)))
Liiga palju valjuhäälseid vene rahvusest ebakaines olekus külastajaid, kes segavad teiste külastajate lõõgastumist ja saunarituaalidel osalemist.
Tore koht !
Kena koht!
Hinna ja kvaliteedi suhe on väga hea. Jätkuvalt on kõik puhas, isegi kui rahvast on väga palju.
Tore koht
Väga hubane,õdus,meeldiv teenindus,riietusruumi kahekordsed kapid ei meeldinud.
kõik, mis on, meeldib. ainuke asi - muusika saunades võiks tasemini mängida
Ochen vse krasivo. Chisto I teplo
Super.
Külastasin eile teie spaad 21+ .probleem on hommikumantlitega ,nimelt lähevad ühevärvislised mantlid segamini ja taskutes olevad asjad satuvad tahtmatult võõraste inimeste kätte.minu ujumiseprillid nimelt läksid rändama koos mantliga ja ujumistreening jäigi ära.teeks ettepaneku mantlid nummerdada klepsuga nagu kunstimuuseumis tehakse näiteks nipukas riputusaasa külge .Selline märgistus väldiks lisa probleemide lahendamist ja ebamugavust klientidel.
??? hea koht
Väga mõnus koht , 5 +
Super Elamus!!!
Väga ilus ja puhas koht. Esmakordne kogemus oli väga hea.
Super koht
Väga meeldis. Spa on hingega disainitud, väga hubane, õhk on soe, bassein on pikk, mullivannid, massaazhi basseinid, saunad... kõik on väga hea. Väga armas ja päris suur ala väikelastele, mis on ka ereldatud saunadest. Suur tänu!
Meeldis väga.
Super koht
proovime kuidagi hommikumantlid äramärgistada siis ei lähe segamini -muidu kõik sobravad seal taskuid kellel mis kadunud on jne.tänades vello siidar
Ise olen käinud, aga praegu haiglas ja saatsin enda asemel täiskasvanud poja- tema polnud seal käinud. Ta kutsus veel oma sõpruskonna kaasa ja nautisid täiega
Super elamus. Vesi soe, koht puhas ja korralik. Väga positiivne elamus!
Super koht väikeste lastega puhkamiseks
Kõik oli ok. Rahvast oli väga palju
Väga tore koht puhkuseks ja lõõgastuseks. Ja hea, et ajapiirangut peale ei ole.
Tere. Oleme abikaasaga väga rahul. Praegu on koolivaheaeg ja palju lapsi, aga lapsed ei seganud, sai käidud mitmes saunas ja aroomirituaalil, külastame uuesti!
Spa21 on mugavam, uus kogemus. Igati rauhul
Olen väga rahul.Baari teenindus oli supper sel päeval.
Super!
Kõik oli viimase peal
Laste ala uuendus oli väga äge. Lastel lõbus ja vanematel väga hubane samaaegselt lõõgastuda ja lapsi jälgida. Muu osa endiselt oma headuses.
Elamus spa meeldib mulle juba selle pärast, et siin koguaeg toimivad uuendused! Personaal on väga meeldiv aga kurb on jätkuvalt, et kõik inimesed ei oska silti lugeda ja hõivavad oma hommikumantlitega kõik voodid ja lebamistoolid ära (spa 21 poole peal) tava spaa peal oli sellega kõik väga hästi
Mõnus spa, eriti lasteala - see on lahe džungel!
Liiga Palju rahvast.
Väga ilus ja mõnus spa.
Timmu ja Sander olid super ägedad.
Eriti ilus oli lastespaa osa. Muidu ka rahul ja meeldis?
Eesti parim SPA!?
Mõnus lõõgastus töönadala sees.
suurepärane, et saab olla piiramatult sees. Väga mõnus ajaveetmise koht.
Meeldis varane kellaaeg, sest siis vähem rahvast ja eriti rahuline õhkkond. Teenindus väga hea- vastutulelikud ja naeratavad noored inimesed.
Esimene kogemus uuel lastealal oli positiivne - eriti meeldisid pesad ja suured skulptuurid. Järgmine külastus lasteta ja siis 21+ jõudu soovides
Jäin väga,väga rahule, Aitäh ka personalile,kes juba uksest tulles,juhendasid mind vanainimest.
Väga tore seal
Väga mõnus koht lõõgastumiseks. Lahedad saunad.
Palju saunasid. Hea enesetunne.
Esmakordselt külastasin Spa21+, E’amus Spas olen korduvalt käinud. Meeldivad mõlemad väga!
Super spa!
Parim SPA Eestis!!!
SPA21 olin 1.korda aga Elamus Spad külastan päris palju. Mulle meeldiks kui seal oleks rohkem erinevaid massazijugasid. Head saunad,puhas,asukoht mulle sobiv.
Mõnus lõõgastus
Parimaid kohti, kus tõesti aeg maha võtta ja nautida seda atmosfääri.
Väga hea,imeline puhkus!!!!
Kahjuks saunarituaalid järjest kesisemaks muutuvad. Viimasel korral piirdus mõnes saunas rituaal ainult ritaali läbi viinud noorhärra enda tutvustamisega, et minu nimi on.... ja mina olen teie tänane saunavana ning paari lausega rituaalist. Kestvus 10-15 min ikka kordades ülehinnatud, mõni rituaal oli läbi 5-6 minutiga.
Infrapuna sauna tahaks spa-21 poolele juurde. Saunavanad võiksid rahulikumalt ja pikemalt rääkida, hetkel käiks nagu võistlus, et kes kiiremini tehtud saab ja võiks mingi vaheldus olla, mitte ei kõik teevad täpselt ühte moodi. Leilisaunas liiga tugev mentool, silmad jooksevad hiljem rääma ning see karjumine ei meeldi ka sugugi seal.
väga hea kogemus
Kõik sobib!!!
suurepärane!
Väga mõnus on SPA 21. Kui sügis käes, on hea suve pikendus.
Väga suur SPA Palju ruumi
Väga ilus, puhas ja suurepärase teenindusega
Kuna ajad on rasked, siis seekord seal veedetud pika päeva jooksul märga ja rasket hommikumantlit kuiva vastu vahetada ei saanud, aga see on arusaadav ja igati ok. Kõik sujus hästi, rituaalid algasid õigel ajal ja toidud olid endiselt maitsvad. Meeldiv üllatus oli, et üldise suure hinnatõusu taustal oli Spa 21+ pileti täishind võrreldes aasta taguse ajaga samaks jäänud! Söökide jookide hinnad olid muidugi kerkinud, aga see kõik mõistetav. Oli meeldiv päev sõpradega!
Igati korralik tervise turgutamise koht parimate saunadega
Meeldis, et paketil ei olnud ajalist piirangut, et sai pikalt lõõgastuda. Ja tore, et on saunarituaalid millest osa võtta ning meeldis ka vesiaeroobika trenn.
super
Väga meeldib
5+
OK
Super.
Kena koht, ilus kujundus. Hea meel on sellest, et on mitmed külma veega basseinid, mitte vaid üks ja väike.
Meeldib väga!
Hommikul käies oli natuke vähem rahvast kui tavaliselt. Kindlasti külastan uuesti.
Aitäh, meeldis väga ?
Super koht. Mitu erinevat sauna, mullivann jne. Saab tellida sööke lausa vees olles leti äärde. Pärastlõunast alates erinevad protseduurid. Tellida saab ka nt massaaži, siis on külastus tasuta.
Aitäh. Kõik oli hästi.
Kõige mõnusam SPA Tallinnas ?
Aitäh, väga mõnus oli.?? Väike soov on küll, et muusika saunades võiks vaiksem ja mõnes ka rahulikum olla. Oleks parem lõõgastuda, müra on mujal niigi palju. Teile kõike head soovides, ? Juta
Meeldis väga!
Super!
meeldis, et oli uusi saunu ka juurde tehtud/avatud
Mustamäe Elamus Spa on üks Eesti parimaid spaasid (top 5-s koos Nooruse, Estonia Resorti, Viimsi 18+ ja V Spaga) ning kindlasti kõige parema hinna/kvaliteedi suhtega kaasaegne spaa Tallinnas. Erinevalt mõnest teised on nad spaad edasi arendanud ka koroonakriisi kiuste ning tore on näha, kuidas toredaid detaile tekib spaasse pidevalt juurde. Aitäh Andres Tiik ja meeskond jätkuvalt hea töö eest!
Väga hea on alati seal käia. Super-koht!
Parim Spa Eestis. Mõnus atmosfäär ning saab spa mõnusid piiramatu ajaga nautida. Lisaks tehakse seal vapustavaid vaarika mojitosid ;)
Kõik oli väga tore ja mõnus. Külastan jälle.
väga meeldis
Võib rahule jääda ja teistele soovitada. Tavahindadega ehk kallivõitu.
Olen väga rahul!
21+ poole türgi saun haises päris rõvedalt higi järgi. 8.02.22
Enam vähem elamus võiks parem olla
Nagu alati on văga mõnus ja lõdvustav puhkus keset nădalat
Olen käinud 2019 a algusest palju kordi, sageli 1 kord nädalas. Väga meeldib, minu jaoks parim spa. Kahjuks viimased 2 kuud olen saanud kopsupõletiku ja COVID pärast ainult 2 korda käia ja ilmselt ei jõuagi kõike kasutada..
Meeldis väga
Väga rahul olen.Kasutan edaspidigi seda teenusepakkujat koos chilli soodsa pakkumisega.
Kõige parem spaa Tallinnas. Mega mega rahul.
Soovitan panna auru sauna ette libisemist takistavad kleebised, põrandal olev veekile on muutnud selle ülilibedaks. Tänan.
Kindlasti soovitan Elamus Spa külastust. Mul oli päevapilet. 10 korra kaart oleks ka mõistlik valik. Väga meeldisid Elamus Spa
OK
Väga hea teenindus ja lõõgastust pakkuvad valikud! Kõik on supet pluss ?
Väga hea teenindus, hea saunarituaal
Väga meeldiv kogemus. Üldujumisala vee temperatuur oleks võinud natuke soojem olla. Baariteenindus meeldiv, toit väga maitsev.
uus dušši ruum, tehti mugavad riiulid ja kabiinid, uus saun on lahe, suur ja mõnus
Meri kogemus, aitäh!
Kõik oli tore!
väga soovitan
15 euroga ostaks Chilli kaudu hommikuse pääsme ka järgmine kord, AITÄH
Kodu lähedal
Meeldib.Tallinna parim.
Väga mõnus koht!
Väga mõnus koht!
Suurepärane! Väga-väga meeldib uuenenud lasteala, linnupesad ja toidud on ka maitsvad nagu alati. Juba ootame oma järgmist külastust :)
Väga mõnus ja lõõgastav kogemus :)
Tõden et saunad olid mõnusad ja ning spa külastus oli suures plaanis meeldiv. Miinuseks võib välja tuua rahvarohkuse. Saunad olid kohati üle rahvastatud, nii et mõnelgi tuli püsti seista. Ja muidugi õlle hind baaris on taunimist väärt! Sest juba vahva sõdur Šveik manitses, et kes õlle hinda tõstab, see kaua ei püsi! ;)
Mõnus, rahulik, sõbralikud teenindajad. Väga hea koht lõõgastumiseks.
Mõnusad rituaalid ning visuaalselt väga kena ja huvitav erinevaid saunu nautida.
Edu!
Hea asukoht
Spbos väga, meeldiv kogemus, kvaliteetne geenus. Võtaks veel :-)
Mõnus atmosfääriga spa ja hea pakkumine Chilli poolt
Väga meeldib, kodu lähedal, hea puhkuseks ja lõõgastuseks
mugav koht, sõbralik personal
Olen väga rahul, kõik oli supper ja lapsed olid võga õnnelikud.
Väga väga positiivne üllatus! Jäime kaaslasega väga rahule ja nautisime täiel rinnal kogu Elamus Spas veedetud tunde :) Aitäh!
Kõik oli Supper??
Kahjuks 28.04 kui ma käisin 21+ spaas rituaalid ei ole toimunud, sellest ei ol kaasas ete teavitatud, samuti ka ei teatanud kohapeal. Kuid personaal on viisakas ja tähelepanelik. Sissenemisel spaasse kassas seisin järjekorras ja seetõttu jäin hiljaks 3 min peale ning minu vautsher enam ei sobinud (sissepääs 10-14), teenindaja ütles, et tal kassa enam ei lase läbi minu vautsher ning hakkas nõudma 20 euri juurdemaksmist, see summa isegi ületab vautsheri hinda. Suhtumine võis ka paindlikum olla.
Minule väga meeldivad saunarituaalid.
Rahvast on palju, aga ikka koik mahume, vaga hea ja lemmik koht teil!
väga mõnus lõõgastus
Kõik väga meeldiv!
21 elamus - alati vahva koht
5+
Mõnus spaa, kena sisekujundus, head saunad/basseinid, lõõgastusalad, maitsev toit.
Väga meeldis ja väga hea pakkumine. Kuna kunagi pole enne kasutanud chilli.ee pakkumisi, siis nüüd sain julgust edaspidigi kasutada?
Super
Mônus ja puhas?
???????❤️❤️❤️❤️❤️❤️????❤️❤️?????????
Mõnus koht.
Jäime rahule. Aitäh!
??
5+++++
SUPER!!!
Kahjuks ei olnud saunade osas nagu ennem peale mudasauna vahet kas oled tavalises või 21+ ning 21+ osa oli ikka väga rahvast täis ka neljapäeva päeval
hubane ja mõnus veekeskus.
Väga mõnus koht!
Väga soodne ja mõnus
Väga korralik ja mitmekesine koht
Teie juures on Alati meeldiv ja tore :)
Väga mõnus puhkus
Kokkovõttes hästi mõnus
Väga meeldiv ja lõõgastuv SPA? Kindlasti tulen veel ?? tul
Minu arvates parim spa, mida külastanud olen.
Oli tore!
Väga hubane
Jäin väga rahule,
väga soovitan, super koht
Väga tore lõõgastuskeskus!
Super!
Rohkem niii häid pakkumisi :)
Super, super super aga ju koroona on teinud oma töö ja enam maitseveedele ei ole puuviljalõike vahepalaks
Oli väga meeldiv ja lõõgastav. Veetsin seal arvatust 2 h kauem.
Väga armas koht! Tuleme kindlasti veel )
Vàga ilus ja hea koht. Hetkl vàhe rahvast ka
kõik oli ok
Suuper!
Väga meeldis, soovitan!
Suurepärane teenindus ja õhkkond. Aitäh, puhkuse eest!
Väga hea valik.
Väga hea koht lõdvestuseks
Väga meeldis, tänud!
Pole enne käinud SPA21-s ja jäin rahule. AITÄH!
Oleme rahul teenusega
Väga rahul
Väga meeldis, surepärane !!! Loodan, et varsti on jälle CHILLI jaoks häid pakkumisi.
Suurepärane kogemus. Lahke pererahvas. Tegevust jätkus igale maitsele.
Vaga chill!
Väga hea privaatne koht,mõnusad saunad,toredad rituaalid!! Super koht lõõgastuseks ja puhkamiseks!!
Väga meeldis, hea et saab mõlemasse Spaasse ja ujulasse.
väga meeldis!!!
Täna õnneks rahvast vähe.
Mõnus puhkus 21Spa´s, kõik mis vaja lõõgastumiseks. Regulaarselt külastame koos sõbrannaga.
OLEME VÄGA HÄSTI PUHANUD. TÄNAME!
Vaikus ja rahu, mõnus!
super spa ! väga meeldib. rahulik, ilus.
Väga suurepärane koht, parim üldse!
Kõik super!
Pole paremat saanud. Edu teile!
Aitäh!
Meeldis väga.
Suuuuper SPA! Oootan veel kampaaaniat 21+ jaoks
Super. Võimalusel alati.
väga hea spa
Väga meeldis spaas. Soovitan.
Kõik oli suurepärane, puhas, korras, hea soe vesi, mõnusad saunad ja suurepärane teenindus
super
Köik oli vàga tore.
Köik oli väga tore ja mönus. Mina jäin väga rahule ning tulen kindlasti veel.
Väga lahe oli . Eriti meeldisid saunarituaalid .
Alati naudime. Kui on võimalik, siis oleks tore ka muusikat vahetada, eriti müztilises kõesängis - Tätte laulud on ilusad, aga juba liiga tihti ja kaua kuuleme neid. Ka õue paadisaunas võiks muusikat vahetada. Aitähh!!
Täna hästi rahvast vähe!
Väga mõnus koht, kus lõõgastuda
5
Spa 21+ on hea rahulik oaas ja imeilus lisaks. Tunnen seal ennast alati hästi,sest see pole ülerahvastatud. Kaks külastust on mul veel broneeritud ja need ootavad peatset tulemist. Rõõmsat taaskohtumist! Edu Teile edaspidiseks!
väga meeldiv
Olen väga rahul!
21+ käisin esimest korda.Super kogemus? Puudu jääb veel infrapunasaunast?
21+ ala on jätkuvalt super! Täna oli kolmas kord, kuid panime tähele et teenindajad vaesekesed on väsinud ja närtsinud olekuga. Andke neile puhkust või suuremat töötasu, et nad jaksaks ka naeratada.
Suurepärane elamus
super
Oli külm vesi
Väga hubane
Spasibo,vse ponravilos!
Väga tore koht! Tuleme jälle
Super mõnna!
Väga mõnus spa lastega käimiseks. Õhk on soe ja vesi on ka mõnusalt soe. :)
Lihtsalt mõnus,meeldiv spa,hubane,mulle väga meeldib.
Kui purjus külastajad välja arvata, oli väg tore külaskäik.
Tere! Elamus Spa - see on tõesti hea koht! Soovitan kõigile! Natalja
Jätkuvalt hea?
Super koht! Meeldib, et on palju saunasid ja erinevaid valikuid. Ainult dušigeeli võiks ikka jaguda , viimati olid kõik potsikud otsakorral. Kui veel midagi tahta, siis oleks veelgi super kui juurde ehitataks ka hotelli osa, siis saaks ka mitu päeva veeta, a la spa puhkus
Väga mõnusad saunad, hea teenindus, hubane.
Mõnus koht kus lõõgastuda!
Suurepärane kogemus. Mulle väga meeldib Mustamäe Elamus Spa
Aitäh! Väga mugav ja praktiline!
Väga mõnus spa, ainult väga purjus inimesed võiks sealt ära saata.See häiris seekord.
Kõik korras, vaid kallis:(
Väga hea koht lõõgastamiseks
Hubane spa
Hea pakett, just mulle sobiv, suur aitäh!
Väga mõnus koht lastega käimiseks. Parkimiskohta peab aga viimasel ajal tükk aega otsima.
Ääretult mônus puhkuseks ja lôôgastumiseks!
Väga dope
kohvikus krõbedad krabisabad-korvis võiks olla 10 tk. 8 jääb natuke väheks :)
Soovin eriliselt tänada SPA administraatorit, kes aitas üli-kiirelt leida kaduma läinud Chilli vautšerit. Kuna nende kasutusaeg aina pikeneb siis tundub, et sellise nn abiteenuse vajalikkus üsna täenäosusega ka kasvab. Kasutan antud soodustust kindlasti ka tulevikus. Täname!
Super!
Super!
Hea ja soodne argipäeva hind.
Väga hea Spa
Väga mõnusad saunad olid, tore külastus, soovitan!
Saunarituaalid olid super
Väga meeldiv lihtne ja kiire. Õhtul sai voucher ostetud ja järgmine hommik läks juba kasutusse.
Suurepärane! Tänud teie meeskonnale ja eriti naiskonnale! Olete tublid!
Suurepärane saunade ja lõõgastumiste võimalustega, ja veel väga soodne perehind on sobiv ka ebatraditsioonilise "pere" puhul.
Väga mugav kasutada chilli pakkumist, mõnus spa, super rituaalid.Kasutan ka edaspidi pakkumisi.
Hea koht lôôgastumiseks
Jàin spa21 külastusega vàga rahule, meeldisid ka riietusruum ja pesuruum, elamusspa jâäb selles osas kôvasti maha.
Suurepärane!!!!
Tore nagu alati! On meeldiv, et spa ka uuendatakse.
Täna oli supper
Soodsa hinnaga saab suure valiku, piiramatu külastusajaga
Sooduspakkumisega soetatud piletid on hea hinnaga.
Lahe koht :)
Super
Väga tore, soe, palju erinevaid võimalusi, head saunad, väga maitsvad toidud. Ainuke asi, mis ei meeldi, lastealal suur ämber mis täitub ja paiskab vett alla, 3-aastane ehmatab ja kardab. Lisaks teeb trepi väga märjaks, väikestel libe, oht kukkuda.
Väga hea oli?
tanan saatke millal tulevad soodustused .head paeva
Tõeliselt elamust pakkuv. Ei jõudnudki esimrsel korral kõiki münusid proovida. Jääb järgmisteks kordadeks ka avastamist. Suur tänu!?
Oli väga mõnus!
Kenad ruumid, toredad rituaalud. Viisakas teenindus. Maitsvad toidud joogid.
Super mõnus lõõgastus! Väga andekas sisekujundus!Parim maailmas!
Väga mtmekesine, hubane. Mõnus söögikoht
kahjuks,vesi oli külm
Väga mõnus koht
Perfect place to relax and have good time. Very well designed, clean place with great staff.
Väga meeldib külastada Elamus Spad
Tänan, olen väga rahul! Mõnus lõõgastus eriti koleda ilmaga!
Väga mõnus.
Esmaspäeval, Esimene kord peale avamist sattusin saunavana otsa kes teadis ka mida teha. VÄga äge oli. Sellised vanad võikisid igapäev tööl olla olla.
Parim spa
Super tore koht!
Mõnus spa ja eriti meeleolukad on saunavana Carl Peetri saunarituaalid.
Toredad töötajad , tore koht
Kôik on super peale hinna...see võiks soodsam olla.
Soovitan
Väga mõnus tõesti. Soovitaksin kõigile❤️
Supper mugav ja hea hind
Lõõgastus igale maitsele.
Meile väga meeldib seal spaas. Hea teenindus, puhtus. Kindlasti läheme veel, kui saab soodukaid.
soola rituaal võiks olla natukene pikem , mitte nii et lihtsalt tuled ja jagad soola
Hea valik basseine ja saunasid. Ruumid olid korras ja puhtad.
Väga mõnus on iga kord kui seal käin!
Väga super!
Meeldis väga.Mõnusad saunarituaalid.
Vaga meeildib
Kõik hästi. Oleks kena ka puuvilju pakkuda nagu see Viimsi Spa-s
Kõik on parem ja parem.
Olen rahul.
-
Meeldis väga!
Väga hubane ja mõnus koht. Meeldis väga, tuleme tagasi.
Väga hea oli! Võiks veel tulla soodus pakkumisi
❤️surepärane
väga meldiv
Super mõnus !
Kõik oli suurepärane.
Vaucher tuli koheselt peale ostu meilile ja seda sai koheselt ka kasutada. Elamus apas skänniti vaid QR kood - kõik sujus uskumatult kiiresti ja probleemideta. Me jäime Chilli ja Elamus spaga väga, väga rahule. Kiidame teenust ja soovitame 100% teistelegi. Suured tänud!
Mõnus koht!
väga hea lõõgastus ja saunakompleks
super
Oli väga mõnus elamus! Saunarituaalid võiksid varemgi alata kui 16.00, siis saavad hommikused mõnulejad ka nendest osa. Kevadrullid, mozzarellapulgad ja jäätisekokteil - väga maitsvad ja isuäratavad :) Tulen kindlasti veel! :)
soovitan kindlasti ka teistele.
Mõnusad saunad ja lihtne parkimine.
Liiga palju rahvast juba hommikul - ärge müüge nii palju soodukaid :)
Väga meeldis. Head saunad ja teenindus.
Mõnus
Maailma parim SPA
Vesi basseinis oli oodatust jahedam ning mudasaunas oli keegi kõik muda ära varastanud :D Aga muidu spaa on super nagu alati. Ma püsiklient.
Meeldiv teenindus, puhas keskkond, mõnus atmosfäär. Aitäh!
Väga meeldiv üllatus, et nii lähedal on nii hubane koht lõõgastumiseks. Eriti kiidan rõõmsameelseid ja viisakaid noori teenindajaid. Parkla oli täis ja lumega polnud veel jõutud tegeleda, kuid see on mõistetav.
Häiris, et enda joogipudeliga ei või vett juua. Kummaline keeld, mida mujal pole esinenud. Muus osas oli kõik hea.
Rituaalid väga head.
Super lahe!?
the best spa in Tallinn, hands down!
Olen jätkuval väga rahul Mustamäe Elamus Spa teenustega. Kõik on väga puhas, saunad mugavad ja hästi läbi mõeldud. Ka Chilli pakkumised on olnud soodsad ja ja soodustanud SPA kasutamist.
Nädalavahetuse hommikul oli järjekord päris pikk. Avamise ajal oleks ehk hea, kui oleks kaks kassat avatud.
Ainuke asi, oli liiga palju inimesi ja seega oli raske mõmikord leida kohta
Rohkem kui oskasin oodata!
Super koht
Väga hea koht
Õuealal asuvas mullivannis oli vesi liiga jahe ja ei mullitanud piisavalt, aga muus osas oli elamus positiivne.
Kõik oli tore ja toimiv - nii Chilli kui ka Mustamäe Elamus Spa poolt :)) Võib mulle uue analoogse pakkumise teha :))
Lasteala oli jahe. Fôönid on kehvakesed. Rituaalid meeldisid väga, aga ei meeldinud, et enne rituaali saunaruumi kett ette pannakse. Nagu loomakarja taltsutamine. Varem sai enne rituaali juba siseneda.
Väga tore.
Super
Teenus on alla käinud. Rituaalidel saunad ülerahvastatud. Aroomirituaalil veevihma asendamine jääkuubikuga polnud nauditav. Samas kolm aroomipalli oli hea uudis. Kokkuvõttes väga hea spa, aga vajaks pisut organiseeritust rohkem
Saunarituaalid on mõnusad, kuigi saunamees Alex räägib tutvustusi nii ruttu, nagu ravimireklaamides on lõpus see hoiatus. Raske oli jälgida. Aga nahk on nii pehme peale sheavõi rituaali :)
Saab elamuse saunarituaalidelt
Väga hea hinna-kvaliteedi suhe. Palju mõnusaid saunu ja elavad küünlad. Hiljuti on tehtud ka uuendusi interjööris.
ostsin vale pileti ja pidin jurde maksma seega maksin ikkagi täishinna :(
Väga tore oli, aga päris palju rahvast oli kolmapäeva õhtu kohta:)
Suurepärane ELAMUS! Ma ei oodanud, et siin Mustamäel on loodud nii hästi läbi mõeldud, tõesti lõdvestamiseks, inimeste nautimiseks ja nende hoolitsemiseks SPA. Tänan kõike, kes on seotud selle ettevõttega: proekteeriajaid, disainereid, ehitajaid, teenindamispersonali! See oli üks parimatest hetkedest :)
Oli tore :)
Väga mõnus koht ja hea teenindus
Suurepärane päev spaas. Mõnusad rituaalid, hea söök ja tore päev lõõgastumiseks.
Very good
SUPER
Suurepärane pakkumine! Väga kosutav lõõgastus ajalimiidita.
Super!
Hea oli lõõgastuda piiramatu külastusajaga, ei pidanud kella jälgima.
Väga hea ja tore oli.
Suured tänud pakkumise eest. Väga meeldib seal!!!
Super
kogemus oli väga meeldiv
Tõesti suurepärane spaa, vaimustav sisekujundus ja imelised detailid: hubane, mitmekülgne, ilus, heade hindadega söögid-joogid, vaheldusrikkad saunad. Super!
Väga hubane ja mõnus koht lõõgastumiseks ja puhkamiseks.
Väga lahe ja iga asi omal kohal. Jäime väga rahule.
Kena koht, aga veidi ülerahvastatud aegajalt.
Kõik on kaunis ja maitsekalt kujundatud ja kaasajastatud
Soodne ja kvaliteetne teenus.
Mulle väga meeldis kõik. Aitäh.
armastan vett????
Väga mõnus spaa,oleks tahtnud kauemakski jääda. Super teenindajad leti taga ????
Väga mõnus ja lõõgastav kogemus. Suur saun oli lemmik ning jäin saunarituaalidega väga rahule. Ainult see nukumaja rituaal oli veidi kahtlane - muusika vali, valgus nagu reivil. Kahjuks puudus ka aurisaunas aur. Muidu üli chill
Super!
Mõnus atmosfäär ja suurepärane laste ala. Soojad ruumid, ei pea hommikumantlit kogu aeg peal hoidma. Maitsev ja hea valikuga toit, vesi kogu aeg saadaval. Mõnusad saunad, äge saunarituaal ja toredad läbiviijad. Super töötajad - rõõmsad, lahked, hoolivad.
Oli väga meeldiv kogemus
Kõik oli suurepärane!
Jäin väga rahule. Veetsin spaas 9 tundi. Lõpetasin suitsusaunarituaaliga - väga äge kogemus.
Kõik oli okei????
Sõbralik ja abivalmis teenindus. Suur kompleks, puhas, piisavalt istumiskohti, mõnusad basseinid. Erilised ja ägedad on muidugi saunarituaalid. Respect saunameistritele.
30.01 oli liiga palju rahvast. Muidu kõik ok. Teenindajad väga sõbralikud ja viisakad. Mõnusad saunarituaalid.
Uueneneud lasteala on täitsa tore, natuke tundsime puudust veidi sügavamast vannilaadsest asjast, sest külm hakkab seal, kui laps möllab ja ise nt ei viitsi seal kaasa hullata, vaid tahaks lihtsalt olla. Torudes oli vesi jube külm, torud ise muidu toredad. Aga laias laastus oli siiski väga tore, kuna tulime ka suhteliselt vara, siis saime nautida seda aega, kus massiivselt rahvast igal pool ei olnud. Üldmulje puhas ja viisakas. Menüüs võiks midagi tervislikku ka olla. :) Pubisse ja bowlingusse see kord ei jõudnud, aga väga lahe uuendus. Kindlasti soovitaks tuttavatele ja ise tuleme ka kindlasti uuesti. Ainus asi, mis häiris, mis otseselt küll pole Elamuste süü, on suured paksud tädid, kes end lihtsalt mullivanni suruvad, kus on juba maks arv inimesi. Me lapsega just istusime vanni, mis siis peale meid suhteliselt täis juba oli, päris kaissu nagu ei taha endale võõrast inimest, ja siis mingi tädi tuli ja hea, et mu lapsele sülle ei istunud. Väga veider käitumine. Ehk aitaks mingi piirangu panemine, palju vannis inimesi korraga olla võiks ja meeldetuletus seinale vms, et palun oota, kuni teised on lõpetanud. Tegevust on ju küll ja veel seal.
Teenindus on ülimalt muhe, saunad mõnusad ja saunarituaalid ägedad.
Kõik super, õnneks rahvast vähe!
Sauna rituaalid meeldisid väga
Mugav, soodne! Aitähh!
Avar ja mitmekülgne päevaspaa, head toidud ja suupisted, hubane atmosfäär.
Hea, nagu ikka.
Supper positiivne üllatus, kena koht, palju toredaid saunasid ja supper toredad saunarituaalid????
Väga meeldiv meile väga meeldib see spa Eesti parim
Endiselt kõik väga mõnus!
Spa osa võiks olla ka avatud varem kui kella 10st alles. Muidu väga äge koht igas vanuses inimestele. Soovitan kindlasti külastada ????
Olen väga rahul.
????????????
Oli tore.
Iseteeninduskassas vautsheriga sisenemine kerge ja kiire.
Olin meeldivalt üllatunud,et kõik nii puhas ja ilus peale remonti.Suur pluss ,et enam pole seda kemikaalihaisu,mis enne silmad kipitama ajas.Tulen jälle .
Oli mõnus
vàga puhas, meeldiv, kaunis ja hubane interjöör
Meeldis väga
Väga meeldiv koht ajaveetmiseks.
Laste sõbralik. Meeldis ujula , saunad ja spa pool. Eriti meeldis Spa 21+ mida külastasime detsembris 2025.
vahva atmosfäär! super teenus
Super koht puhkamiseks perega.
Väga meeldiv ja tasemel teenindus. Olen palju seda kohta külastanud ja alati hea kogemus.
Väga meeldib chilli pakkumised
Parim spa Eestis
Spa väga meeldib, mitmekesine, hubane, lähen kindlasti veel.
Kõik toimis hästi ja lubatud soodustused sain kasutatud.
Teenus on väga hea,eriti kui aegajalt tulevad -10% sooduskoodid:Kasutan jätkuvalt.
Väga hea atmosfäär ja kiire meeldiv teenindus?
alati meeldiv.
Super
Väga meeldis.
Jäin väga rahule ja kindlasti olen varsti jälle platsis.
Jäin väga rahule ja soovitan! :)
Hea koht
Võiks olla võimalus nn enda järjekord ette broneerida, ca 1 h või rohkem ootasime sisse pääsu, see veidi nihutas ka kliendikogemust sel korral. Aga muidu oli kõik tavapärasele super. Üks mõte siiski on, et nende lodzadele pikali saada on alati veidi nagu kes ees see mees, varaint, vb võiks seda ala suurendada või üldse mõelda laienemise plaanidele kuna see on tõesti hetkel parim Spa minu jaoks Eestis ja tundub et mitte ainult minu jaoks, seda siis järjekorra järgi otsustades.... siis võimalusel vb kaalute seda mõtet... Edu ja kohtumisteni!
Kõik oli hästi!
Eesti parimate saunadega spa.Kahjuks alati väga palju rahvast.Kindlasti parim spa.Olen käinud väga paljudes.
Super ?
Jäin väga rahule,käisin koos sõbrannaga,kellele ka väga meeldis
Väga ilus ja mõnus spa.
Üldiselt rahul aga esines probleeme tualetides kus ei olnud vett ,et peale lasta. Ja kuum saun on veidi kitsaks jäänud. Samuti veesurve probleemid basseinides.
Väga okei
väga super koht, ilusad saunad ja mõnus spa.
teenindaja oli vastutulelik ja kompetentne
Kõige parim ja lemmik spa21+
Väga supper,Olen teie püsiklient ,mulle väga meeldib. Kokkadele suured tänud,väga maitsvad road. Igal vôimalusel tulen jälle.Aitäh!!!
Väga rahul
Jäime väga rahule. Aitäh!
See oli kingitus vennale,tal väga meldinud
Suurepärane koht, kus saab lõõgastuda.
Hubane,puhas ja eriti hea,kui vähem rahvast.
Parim spa, üle 10 korra kindlalt käinud. Kõik meeldib.
Väga rahul
Olin kõigega väga rahul
Tore oli!
Oli väga hea!
Ilus, mugav, soe! Soovitan!
Suurepärane
Mõnus külmal ajal
suurepärane
Meile väga meeldib!
Alati super!
Rahul.Kõik oli ok.
Mulle ei meeldi teenusepakkuja puhul see, et see telefoni nr , mis on neil pakutud, seal ei võta keegi kunagi vastu . Mul oli vaja tühistada ost ja ma ei saanud kontakti teenusepakkujaga. Kui teate, et nr ei toimi,siis pole vaja klienti petta.
Suurepärane saunakompleks, väga vahvad leilirituaalid
Elamus spa on parim. Üllatusime uute saunade üle. Väga hea teenindus.
uskumatu ???
tavahind on liiga kallis. Meile meeldis,et on voimalik soodsama hinnaga voucheriga kulastada. Aitah chilli.
Väga mõnus ainult kui tahtsid saunarituaalidel osaleda just tipp hetkel siis ei saanud kuna rahvast on siis palju ja saunad ei ole nii suured.
Parim spa, parimad saunameistrid ja saunarituaalid
Mulle meeldib ja soovitan ka teistele.
Meile väga meeldib Mustamäe Elamus Spa, seal on puhas, mitmeid saunu, lastele palju tegevust, toidud ja kokteilid on maitsvad - ühesõnaga - super!
Suurepärane
Laupäeva õhtul, kui rahvast vähemaks jäi - oli väga chill :D
Kõik on suurepärane. Ostsin kogemata valed piletid. Ja kõik asjad laabusid suurepäraselt.
Väga mõnus koht perega aja veetmiseks. Lastele meeldisid eelkõige liutorud, täiskasvanutele äge saunaetendus suures saunas.
Väga meeldis, saab olla nii üksinda kui perega ja lastega, tegevust on kõikidele?
Väga tore ja mõnus keskus vaba aja veetmiseks. Soovitan kõikidele, eriti mulle meerdis see, et pärast rituaalist leilisaunas oli võimalus nautida puuvilju.
Kohati ülerahvastatud.
Väga mõnus puhkus.
Super koht, hea kõigest eemale saada
Alari tore koht puhkamseks
Kõik super,vaid 1 pretensioon-peaaegu täis pokaal lihtsalt oli ära koristatud ,kuigi riuded,mantel olid ka seal☹️v pettumus
Ülimõnus koht, saime suurepärase elamuse. Soovitan soojalt, Eestis kõige ägedam Spa.
Leilisauna keris on nõrk selle suure ruumi jaoks. Leilisauna muusika võiks veidi mahedam olla kui madala häälega jorisev mees. Muidu nii enamvähem :)
head saunad, mõnus muusika, soe vesi...kõik lõõgastumiseks suurepärane
Kellad seintel võiksid suured ja selged olla, et kergesti aega lugeda.
Super
Nice, joogi hind võiks olla mõistlikum
Suurepärane! Kõik saunad väga head ja vesi väga soe??? Kindlasti veel tuleksin!
super
Peale väikest pausi külastasin jälle Elamus SPA. Lasteala muudatus on vahva. Tore, et Tarkade Kivi on endise headuses.
Tore kogemus jälle. Kahjuks sai päev vale valitud ning ootejärjekord oli pikk. Enne pühi ja vaheajal pole soovitatud kui tahad rahulikult käia.
Mõnus nagu alati?
Mõnus, puhas, palju tegemist tervele perele ja sees on toiduhinnad väga mõistlikud
Väga hubane ja kift kujundus sauna rituaalid toredad, väga mõnus spa
Väga tore.Meeldiv personal.
Hea koht spa mõnede nautimiseks Tallinnas
Ylihea hinnaga, toeliselt sydamega tehtud spa. Vâgev interjoor mis teeb silmad ette paljudele suurlinna spadele. Meie pere lemmik spa nyyd kuhu tuleme isegi kui vaja tund aega soita.
Väga hea diil.
Väga mõnus paik aja mahavõtmiseks
seal olen pidevalt käinud perega ,ta on tõesti üle Tallinna parim SPA ja nüüd veelgi võimsam ,saunad ,laste ala ,meeldivad toidud ja kõige põnevamad on rituaalid. Kõik lihtsalt super.
Ost kiire ja teenus meeldis väga! Külastan kindlalt veel ;) Aitäh!
Supper toredad teenindajad ja spa puhtus. Väga vägevad sauna rituaalid, soovitan minna
Mulle meeldib Elamusspaa. Hea asukoht, mõnusad saunad ja basseinid. Meeldib toiduvalik, mida on natuke tehtud ka tervislikumaks. Külastan ka edaspidi.
Mulle meeldib Elamus Spa. Seal on suur valik erinevaid saunasid ja erinevaid basseine. Käisime esimest korda peale lasteala uuendamist. See ala meeldis ka väga.
Ilus, puhas, hubane atmosfäär.
See oli kurb, et laste mõõt liutoru kasutamiseks on 120 cm, 1 lapselaps on suurem ja sai torudesse, teine kahjuks lühem ja ei saanud, ja ei saanud ka täiskasvanuga. Aga teised liulaskmiskohad olid väga titekad peaaegu 6 aastasele.
Total relax!
See hind oli okei.
Väga mõnus elamus. Aitäh!
Olen väga rahul teenusega!
Kõik ok
Väikese lapsega käimiseks kõige mugavam ja mitmekülgsem SPA.
Uus lasteala meeldis lapsele väga.
avastamist jätkub veel järgmisteks kordadekski.
Mõnus ja tore
Väga mõnus oli aastaid pole käinud ja nii rahulik kui soovid taieliku vaikust siis tõesti 21+ valida
Meeldis väga!
Ootan uut korda.
Tere. Käisime eile 14.03.2025 kallimaga. Meile väga meeldis. Oleme nagu uued inimesed peale Elamus spa külastust.
Töötajad väga sõbralikud ja liutorud väga ägedad!
Väga mõnus spa
Tore
Mõnus lõõgastus, soovitan!
Väga mõnus ja tore oli kõik. Osalesin lausa seitsmes saunarituaalis. Väga meeldis! Teenindus oli lahke ja sõbralik.
Väga meeldib. TÄIESTI nuti ja sotsmeedia vaba päev. Keha ja meeled puhkasid. Isegi silmad nägid selgemalt. 8 tundi saunatada pole mingi probleem Teie spaas.
Hea
No megalahe. Detailidele on palju rõhku pandud ja sopiline kujundus pakub avastust ja üllatusi
Väga meeldis
Aitäh, tšilli, võimaluse eest lõõgastuda mõistliku hinnaga. Elamus spaa on suurepärane koht keha ja hinge lõõgastumiseks.
Seekord õnnestus ajaliselt SPA21+ külastada kui spa polnud veel ülerahvastatud.
Mulle väga meeldis.
Väga mõnus
Väga ladus klienditeenindus - Chilli saadetud ostukupongi lisa (pdf) miskipärast ei avanenud mobiilis , teenindaja leidis, et saadan e-posti talle, avas pdf ja andis lubas spa-sse. Väga meeldiv teenindus.
Teenus toimib.
Tänane kogemus oli suurepärane. Eriline tänu vastuvõtu leti teenindajale, meeldiv ja professionaalne teenindus. Tänan!
Väga rahul
Mulle väga meeldis.
Kõige parem spa Tallinnas soovitan kõigile mõbikord palju inimesi aga noh mis teha parem spa ju linnas ???❤️
Väga hea!!!
Super! Teine kordki tuleme!
Suurepärane elamuskeskus igas vanuses külastajale, lisaks saunaetendused ??
Väga meeldis vesiaeroobika ekraani vahendusel, saab igal ajal sobivuse korral seda harrastada. Meistrivõistluste eel oli võimalus osa saada mitmest showst. Aitäh!
Väga ilus ,puhas ,avar - laia valikuga spa. Mulle väga meeldisid erinevad saunad ja mullivann. Hommiku poole oli väga rahulik olla ja vähe rahvast sai kõike kasutada ja avastada. Sünnipäev läks korda ,oli väga tore päev nautisime elukaaslasega. ??
Käisin oma tütre perega, kes elavad Inglismaal. Meile kõigile oli see väga suur elamus. Suvel 3-aastaseks saav lapselaps, kes kartis varem vett, sai lastealas sõbraks veega ja nautis liumäel alla laskmist. Toitlustuse osas oli teenindus super! Aitäh!
väga tore!
Meeldib, et Spa on avatud südaööni. Mulle meeldib kuum saun, ja ka teiste erinevate temperatuuridega saunad.
Ma pühkasin fantastiline.
Väga kena
Väga äge oli!
Ok
Suurepärane kogemus, kõik meeldis, oli mugav teenust kasutada, eriti meeldiv on piiramatu külastuse aeg. Miinuseid ei tuvastanud.
Jäime väga rahule
Kõik oli vastas ootustele.
Uus pardirinna salat on võrratu!
Väga mõnus. Lihtne osta ja soodne.
Ilus ja puhas koht. Hea teenindus.
Oli tore, uued rajad.
Super!
Mõnus ja väga super
Alati mõnus olla, palju valikuid ja kehale kasulik
Väga tore, lastele meeldis
Sobib
Parim Spa
Muidu tore aga saunades liiga tugevad lõhmad
Väga mõnus koht
Saunarituaal oli väga äge! Komplimendid Karlile??
5+
Mõnusalt hubane ja suurepärase teenindusega
Saunameiter Oliver super pluss, teeb igast rituaalist etenduse ja valdab suurepäraslt šamaani laulu. Mulle meeldis ja Oliverile palun kindlasti anda ka tagasiside
Parim spa!
Naudin üxinda ta hetke seal
Parim Spa Tallinnas, vbl kogu Eestis. Loodan, et nad suudavad oma taset hoida.
Parim spa Eestis!!!
Elamus Spa on tõesti kõige parem spa ja seal on alati midagi uuendatud-parendatud. Seekord käisin ka pubi poolel ja sõin suppi, hea võimalus
Kõik on tore. Eriti meeldisid liumäed lapselapsele.
Väga meeldiv ja lõõgastav õhtu, hea teenindus, toredad saunarituaalid.
Kõik oli super
Alati tore. Mõnus, mugav. Kõik vajalik olemas :)
Väga hea, rahulik, mugav koht, et ennast välja puhata
Suurepärane on alati!
Rituaalid tõmbavad olukorra välja
Väga hea koht kuhu perekonnaga tulla!!
Suurepärane
Väga Tore Koht!
7 tundi 4 lapsega
Seal oli väga mõnus olla
Väga hea teenindus ning kindlasti külastab uuesti
Väga rahul. Väga ilus ja tore spa. Rõõmsameelsed teenindajad. Supper head ja ilusad kokteilid.
Väga mõnus, nagu alati.
kõik väga tore
Super
Kõik on korras
Väga tore koht ja väga positiivne kogemus.
Tore
Jäime vága rahule. Eriti meelis šou afguss saunas. Ja muidugi rituaalid ka.
Hea koht kus nautida ja olla
Vaga meeldis
Kõik oli super!
A beautiful place, peaceful and clean ! Food is good. ? stuff members are wonderful - customer service at the top! Even though I got a fine for parking, they said to bring the paper and they’d sort it out.
Super! Väga hea! Toit oli ka maitsev. Hommikuti on vähem rahvast. Saab mõnuleda.
Väga meeldis
Kogemus oli mega
Väga mõnusad saunad, basseinid ja mullivannid. Saime ja 2 rituaali (vihtlemise ja shea või), jäime väga rahule! Pole kunagi üheski spas veetnud aefa 6 tundi.
super
Mulle väga meeldib elamusspa21+.Jaks se oli esimene kogemus. Seal oli vaikne ja mugav.Melle meeldib vel, seal andsid rätiku ja hommikumantli
Olen varem ka käinud ja minule meeldib ning ikka külastan .Väga armas koht .
Tore oli
Suurepärased rituaalid Spa21+ osakonnas, saunameister Heidi juhtimisel.
Elamus Spa on meie pere lemmik! Vanematele hea sauna valik, lastele torud ja mõnus lasteala ja toit on samuti väga hea!
Kõik meeldis
tiptop
Väga hea
Super hubane atmosfäär, mitmekesine saunavalik ja saunarituaalid - ülimõnus! Olen käinud varem ja lähen veel.
Väga äge, mõnus
kõik ok
Kõik oli OK! Kui midagi paremaks teha, siis Chilli.ee keskkonnast ostetud vaucheril on liiga palju infot, mis viib segadusse. Et kui ostad 49€ eest paketi, siis seletuses võiks olla ainult sellele hinnatasemele mõeldud hüved (eraldi hinna sees ja eraldi lisatasu eest). Päikest! Aivar.
Olen väga rahul, sojad saunad, hea teenindamine,maitsvad toidud. Suured tänud kôikidele kes teeb meile mugavust ja hinge rahu .❤️
Hetkel lähen alles ostu realiseerima, aga olles ka varem chilli kaudu teenust ostnud ja olles väga rahul Elamus Spa pakettidega siis kiidan väga kohta ning soovitan soodustusi kasutada.
Oli väga tore. Nii lastel kui ka täiskasvanutel oli tegevust küllaga. Lasteala oli väga huvitavalt tehtud, nagu džungel (linnupesad jne). Spale lisasid vürtsi saunarituaalid. Osad olid nagu täitsa show omaette. Tore, et Kaupo sai miljonäriks :)
Väga tore ja lõõgastav!
Saunad on väga mõnusad.
Super
Super
Suurepärane!
Tore ja lõbus koht lastele
Spa 21+ on väga mõnus koht lõõgastumiseks. Seal on palju erinevaid saunasid ning soojad basseinid ja mullivannid. Ennem seda ma arvasin, et ma lihtsalt pole "spa inimene", aga see koht muutis mu arvamust :D Kui hinnad oleksid sellised nagu Cilli see kord pakkus, käiksin vist iga nädal ;)
Olen väga rahul. Interjöör ja tausta muusika on rahustav.
Meelids, ilus atmosfäär
Soovin südamest tänada kogu Mustamäe Elamus Spa meeskonda suurepärase töö eest! Iga külastus on olnud väga positiivne kogemus ning tunnen end alati oodatuna ja hoituna. Teenindus on professionaalne, sõbralik ja tähelepanelik – personal teeb oma tööd südamega ning see on igas detailis tunda. Eriti hindan seda, kui abivalmilt ja naeratusega külaliste küsimustele vastatakse ning kuidas luuakse rahulik ja meeldiv õhkkond juba esimesest hetkest alates. Puhtus on laitmatu nii saunades, basseinialal kui ka riietusruumides. Kõik on korras, hoolitsetud ja läbimõeldud. Üldine keskkond on hubane, kaasaegne ja tõeliselt lõõgastav – ideaalne koht, kus igapäevaelust välja lülituda ja end päriselt välja puhata. Olen püsiklient ning tulen alati hea meelega tagasi. Teie spaakeskus on koht, kus kvaliteet ja kliendikogemus on selgelt esikohal. Soovitan teid soojalt kõigile, kes hindavad head teenindust, puhtust ja tõeliselt mõnusat saunakogemust. Suur tänu kogu tiimile – jätkake samas vaimus! ?
Väga rahul
Suurepärane koht lõgastamiseks, kõige parimad saunad, ja muidugi suured tänud kokkadele maitsva toidu eest. Alati olen õnnelik veeta vaba aeg teie spa 21+ .
Kõik oli suurepärane. Mul oli imeline aeg ja ma lõõgastusin. Seal on palju saunasid ja suur bassein.
Elamus Spa on väga hea koht sellele, kes tahab ennast jõukohaselt liigutada, saada veemassaazhi ja nautida saunasid.
Meeldis
Tip-top spaa lastele.
Poleks arvanud, et 4 tundi seal aega veedan :) Saunarituaalid omaette kogemus, nagu oleks mingi näidendiga tegemist.
Võiks olla ka värskendavad puuviljad 21+ poole peal
Such a beautiful place and the staff went above and beyond!! The rituals were beautiful and the performers were fantastic!!
Vâga meeldis. Soovitasin juba mitmele sõbrale ja perele. Töötajad olid ka väga toredad. Respa inimesed oleksid võinud kúsida,kas oleme enne spad külastanud või mitte. Ja teha kiire ülevaate,kus mis on. Kadunud 14 aastase poisi leidsime ka kiiresti ,kui kogu spa töölised aitasid otsida❤️ 10/10:)
ok
Kogu perekond väga tänulik,et olemas selline võimalus,kasutame pidevalt!Kõige parim võimalus lõõgastada talvel!Armastame Elamuste SPA,ja südamlikult täname CHILLY antud pakkumise eest!
Üks mõnusamaid spaasid Eestis
Chilli pakkumistel tasub silma peal hoida. Kui soovid elu nautida aga mitte üle maksta, siis Chilli on koht kust saab inimeste hinnaga elu täiel rinnal nautida.
Väga tore, kuinon vewl häid pakkumisi siia kindlasti kasutan.
Teenindus oli vastutulelik ja sõbralik. Olen spaad kiitnud mitmele sõbrale ja nad on ka seda juba ka külastanud. Lootsime, et paadisaun on juba avatud, aga ei olnud. Aga külastame teid ka edaspidi. Mõnusad on mullivannid. Eriti meeldivad Tätte-, aroomi- ja soolasaun. Väga hea on ka, et dušširuumis on saun.
Mõnus lõõgastav olemine. Täna oli kahjuks mullivannis külm vesi.
SUPER
Spa rohkem ikkagi mitme inimesega ettevõtmine. Üksinda minnes peale saunade külastuste ei oskagi otseselt midagi teha. Sellegi poolest oli kvaliteetne klienditeenindus ja kogemus.
Suurepäraselt
Uuenenud lasteala on väga ilus! Argipäeval enne lõunat oli piisavalt ruumi ja privaatsust. Rätikud võiksid olla piletihinna sees.
Kõik on super! Altäh!!!
Äge!
Imeline koht sünnipäeva pidamiseks.
Olen kõigera rahul.❤️
Mulle väga meeldib teie spaa, aga mis kõige rohkem häirib, on basseini kasutamise pakkumise muudatused. Varem said vautšerid sisse kuni kella 15-ni, siis kuni kella 14-ni ja nüüd kuni kella 13-ni. Varsti pole enam mõtet sinu juurde tulla; pean teisi otsima. Kahju, sest sinu oma on väga mõnus ja hubane.
Vaga hea!
Väga super teenindus, söögid on väga head, saunad veelgi paremad ♥️
Väga mugav ja kindlasti kasutan veel!
Hubane, mõnus disain, palju erinevaid, võimalusi, meeldiv teenindus. Aitäh!
Väga okei.super
Vägev ja kompaktne spa kompleks. Mõned saunarituaalid olid natukene lõdvad, aga igatepidi tore külastus.
Väga tore ja lõõgastav elamus
5+
Saun oli vahepeal välimuselt uuenenud, väga meeldis.
Mulle väga meeldis lõõgastuda Elamus Spa 21+s. Kiidan interjööri ja hubasust. Osalesin saunarituaalides Aufgussi saunas, showd olid ülilahedad. Teenindajad toredad, kiired, sõbralikud. Külastan kindlasti seda kohta veel.
Mullle väga meeldiv seal ķõike
Olen väga rahul! Aitäh!
Super
Äge! Meeldis väga!
Väga mõnus kogemus ja palju häid võimalusi. Ideaalne puhkuseks ja lõbusaks nautimiseks.
Väga ilus ja mõnus koht lõõgastumiseks.
Super!!!
Super!!!
Väga lahe oli
väga hea saunade valik, suurepärane ujula; lisaks meeldis paindlik ajalimiit-ei pidanud kiirustama väljumisega ega kella jälgima; kindlasti soovin korrata
Suurepärane koht lõõgastumiseks! Veetsime perega imelise päeva. Tuleme kindlasti veel ja veel tagasi!
Kõige parem ja luksuslikum spaakogemus mu elus. Sõprade seltskond ja saunarituaalid lisasid punkte.
Kavatsesin olla 3 tundi, kuid lõpuks olin 6 ja kogu aeg oli midagi avastada ning olin emotsioonide jahist sõltuvuses. Üks paremaid kohti puhkepäeva veetmiseks.
Mulle meeldis väga. Täielik lõõgastus.
Põrandaid tõmmati küll ilusasti tihti kuivemaks aga naiste WC põrand ujus kogu viibitud 5 tunni vältel. Ettepanek : tore oleks mõni amps puuvilju juures saada ( nagu Viimsi 18+Spas)
Tänan, väga meeldis ja olen rahul.
Teenus on jätkuvalt väga kvaliteetne. Ulula ja spa on puhtad ja mugavad kasutada. Olen rahul, et saab spa-d külastada ka veidi soodsama hinnaga.
jah väga tore
Supper
Igati rahul pakutavate teenustega.
Meeldis, oli palju rahvast, kuid igale oli ruumi, mulli ja auru.
Alati rahul!
Hubane ülemine kohvikuosa!
Väga meeldib
Väga meeldib, korra kuus ikka külastan ja siis kohe 4-5 tundi:))
meeldib mulle väga
Kõik oli super, soovitan sõbrale ka.
Best of the best!
Fantastiline elamus! Suurepärased rituaalid, väga hästi läbi viidud! Kõik oli super! Ülivõrdes kiiduavaldused!
Väga meeldis! Suur saunate valik, väga hea lasteala. Lai toiduvalik hea hinnaga.
Super uuendus lastealal!
Gut sehr gut!!!!!
Väga meeldisid rituaalid
Saunad igale maitsele, mitu erinevat "vesimassaazi", suur pesuruum ja garderoob - kõik on OK.
Super super!!! Olin spas 7 tundi! Suurepärane päev!!!
Kõik meeldib ?
Soe ja meeldiv kliima, vaheldusrikas ja põnev ruum. Uuendused on head. Hea teenindus.
Meeldiv kogemus korduvalt.
Kõik meeldis üldiselt. Ka parima tahtmise korral pole millegi üle nuriseda.
Puhas ja ilus.
Hea tase
Väga hea on see et pole ajapiirangut ! Super elamus - täielik lõõgastus, ei pidanud vahtima kella:)
Väga rahul ?
Oli tore, natuke ülerahvastatud.
Väga hea lõõgastav koht
Alati väga lõõgastav kogemus. Eriti meeldib Spa 21+ hubane keskkond, erinev (kuid rahustav) muusika igas saunas/ruumis ning väga maitsvad toidud ja joogid.
Väga hea kogemus igal ajal.
Väga mõnus, nagu teises maailmas;))
Väga mõnus päev puhkuseks. Palju erinevaid saunasid, hea toit, mõnusad saunarituaalid.
Väga mõnus!!!Kindlasti külastanveel.
Väga mõnus olemine. Erinevad saunad aitavad mõnusalt lõõgastuda.
Tore koht, palju erinevaid saunasid. Lastealal ehmatas last suur ämber mis veega täitudes kallutab vee suure müraga välja.
Kõik oli jätkuvalt hea.
Väga mõnus! Soovitan!
Kõik ok, kuid oht liigsele rahvamassile tuntav. Ări on mõistetav, kuid liiga palju rahvast, siis ei ole kellelgi enam privaatsust. Viimasel külastusel näit. kohvik ülerahvastatud, leti juures järjekord juba istuvate klientide seljas.
Tõeliselt toredada elamused nii suuretele kui väikestele. Torude lisamine spa alale oli ainuõige otsus. Väga super koht kus aega veeta.
Väga mõnus elamus
Väga meeldis tantsuetendus Ksenjaga, kõik muu samuti
Mõnus, oivaline ning värskendav
Mina olen väga rahul. Olen spaad aastaid külastanud ja külastan ka edaspidi.
super 5++
Super head ja asjalikud saunameistrid baari ja info inimesed. Edu ja palju palju toredaid kliente.
Nagu alati, kõrgel tasemel!!! Tulen lastega veel, veel ja veel!!!
Mõnus ja hubane koht
Väga meeldib elamus spa
Tänane saunaetendus kell 19 oli super!!!
Mõnus?
Väga tore kogemus, soovitan teistelegi! Sauna valikud-super lahe!
Soovitan kõigile.
Väga hubane SPA ja mõnus ujula!
Suurepärane koht, lähen sinna kindlasti veel
Super
Püsiklientidele ehk spa fännidele võiks veelgi paremaid pakkumisi olla :)
Kõik ok
SPA21+ külastades saunalina ja hommikumantlil võiks mingi eraldusmärk olla. Keegi oli minu kasutuses olnud hommikumantli kogemata ära võtnud seinal oleva konksu pealt. Piinlik oli võtta kellegi teise hommikumantli asemele.
Kohati oli kitsas. Rahvast oli minu jaoks palju aga saunasid oli piisavalt. Tundsin puudust infrapuna-saunast. Aga tegelikult oli ju mõnus!
Väga väga,väga meeldis.Käisin esimest korda ja kõik oli lihtsalt super lux. Tulen kindlasti uuesti. ?Aitähh? Maile
Väga hea Spa, hea teenindus, head saunad.
kõik OK. Ujulas võiksid vesivõimlejad teha omi harjutusi ühes ujumisrajas terves ulatuses, mitte ujula radade lõpus kogu radade alas. Selliselt ei ole võmalik harrastusujujatel kogu ujula pikkust kasutada ja pool basseini eespoolt on tühi.
Mulle meeldib seda teenust kasutada.
mulle meldib
Täitsa mõnus oli, väga meeldis muda.
Super nagu alati ja meeldivad rituaalid, ning uued torud ka nüüd lahedad
Mõnus, nagu alati!
Kõik oli OK.
Super
Kõik on väga hea. Puhas,mugav ja kõik töötab.Käisin tööpäeval,rahvast oli vähe.
Aitäh, mõnus oli! Tore, et selliseid pakkumisi on, muidu pensionärina polekski võimalik tulla, liiga kallis. Head pühade teist päeva! Rahu ja päikest! Juta
Väga lahe õhtu sai
Mõnus kodulähedane koht lõõgastumiseks
Käisin oma emaga, ta pole elu sees sellistes kohtades käinud. Lihtsalt pole sellise tasemega kohti varem olnud. Väga kõrgelt hindan võimaluse andmise eest ka pensionäridele ja väikese sissetulekuga inimestele, et ka need saavad end kasvõi mõnikord inimesena tunda. Tänud! õ
Kõik oli väga tore, aga föön riietusruumis oli aeglane ja halva kvaliteediga, juukseid täiesti kuivaks ei saanudki.
Mulle ja mu perele meeldib seal väga käia
Väga, väga meeldib seal puhata ???
Mulle meeldib väga Mustamäe Elamus Spas käia!
Väga hea keskus ja hea pakkumine, tänud !
Väga meeldiv koht, lisaks uuele lastealale on seal ka uus äge saun uue ägeda rituaaliga.
Kõik oli super.
Koht spa-tamiseks hea, saunad mõnusad ja baarist saab ka kõhutäidet. Kohapeal hoopis odavamad hinnad, kui siin Chilli pakkumises (ei ole 335 eurost hinda 10 korra piletile, soodustanud vaid 142)
Kassas teenindati kiiresti vaatamata rahvarohkusele- oli palju lapsi ja väjumisel ei töötanud väravasüsteem. Eriti meeldiv oli õhtu lõpuks, et mul jäi tähelepanuta parkimise registreerimine, sest oli rahvatohke ja sebimine, liikusin oma rätiku ja mantliga võimalikult ruttu riietusruumi, kuigi olin parkimiskella fikseerinud. Õhtul ootas ebameeldiv üllatus trahvikviitungi näol. Läksin tagasi kassase ja selgitasin olukorda, noormees oli mõistev- oli ju arusaadav märgade juuste tõttu, et ma olin äsja spaast tulnud, mitte suvaline parkija, trahvi ta tühistas, järgmine kord pean kindlasti meeles. Minule on nüüd üks jõulukingitus käes, soovin kogu spaa kollektiivile töist, aga ikka meeldivat jõuluaga ja aastavahetust!
Meelib
Suurepärane spa, soovitan!
Kõik oli sujuv ja hubane
väga mõnus, uus suur saun oli väga hea ja saunameister Ksenja tubli
Parim spa parima personaaliga
Suured tänud kogu tiimile. AITÄH
Hirmus palju rahvast
Sin saab korralikult puhata, väga head saunarituaalid. Suur pluss et ei pea aja pärast muretseda
Olen varem käinud Mustamäe Elamus SPAs. 21+ osas esimest korda ja väga meeldis. Super teenindus baaris, kõik oli väga puhas, saunavalik väga hea. Eriti meeldis roosisaun, turbasuitsusaun, võlusaun ja mudasaun.
Külastasid peaaegu täisealised lapsed, neile väga meeldis.
Väga tore ja ilus koht...aga tükati väga palju rahvast...Peab valima aega...Aitäh! Edu edaspidiseks!
Väga hea lõõgastumas käia.
Kõik oli super!!! Miinus üks ainuke- liiga palju rahvast ja me ei mahtunud sauna rituaalidele
Teie teenindaja leidis ülesse minu “internetiavarustesse” kadunud vautšerid. Olen Juliale südamest tänulik ?
Puhas ja lõõgastav.
Väga meeldib see teenus
Oli meeldiv üllatus et Spaas on vahepaeal uuendusi tehtud,iśisustuse osas. Tundub palju hubasem. Ilusat sügist!
Alati lahe elamus
Eile oli basseini äär väga must, äkki aitaks pesu, muidu norm!
Käisin spasse tütraga, kõik meeldis meile. Soovitan ka teistele.
väga meeldiv
Olin varem saunakeskuses Elamus Spa's käinud, kuid SPAs21+ olin täna esimene kord
väga hubane ja mõnus koht.
Ei meeldinud. Seepi ei olnud, mett soola ei lisanud, muusikat eukalupt-saunas polnud ka. Liiga palju inimest… tekkis olukord, et mõned inimesed ootasid järjekorras vaba kappi. Halb reede kogemus.
Ennelõunat on nii mõnusalt vähe rahvast ja saunad ägedalt kuumad. Soovitan
Väga hea oli.
See on Minu lemmik SPa Tallinnas.
Meeldib. vahel puhub külm tuul kohviku koridoris
tore koht, sain lõdvestus ja buster edasi tööd teha
Puhas kuld koht Mustakal ja eepiliselt head rituaalid! Saab alati tervise korda kui nädalavahyetus on pikale veninud :D püsiklient Jaanus
5+
Head saunad, piiramatu ajakasutus.
Suurepärane koht lõõgastumiseks ja mõnus ujula - aitäh!
Väga mõnus ja soe oli!
Väga meeldiv spa , palju saunu ja lastel erinevaid tegevusi☺️
Mõnusad saunad
Kõik on OK !
Arvan, et parim spa Tallinnas.
Mõnus koht saunatamiseks.
Väga meeldis. Mõnus interjöör
Super!
Kõik oli super! Tänan puhkuse eest!)
Hubane ja mõnus soovitan käija
SAUNAVANA SUPPER!
Minu sünnipäev pereringis oli väga elamuslik. Eriti kiidan vastuvõtu leti töötajat!
Kiitus
Super äge oli!
Elamus Spa 21+ on mu lemmikspa Tallinnas. Ainuke arenduskoht oleks tõhusamad föönid naiste riietusruumis. Aitäh!
mõnus
Kõik toimib
Olen ostnud chilli läbi Kokku 8 piletit.... Kes minuga on käinud või Kellele kinkinud.. Kõgile väga meeldinud Rahu,vaikus,hea teenindus..
Siiani väga hea koht.
Väga ilus koht! Romantiline ka
väga meeldib,aga liiga palju rahvast.Hea aeg on hommikul kohe
Uue laste alaga on Mustamäe spa täielik maagia maailm. Aitäh, et sellest osa saame. Ülisuured tänud ka Mustamäe Spale, et kohvikus toit on imeline. Valik on üle ootuste suur nii, et päriselt saab igaüks midagi meeldivat. Toit on imeline ja serveeritud ilusates nõudes. Mind tohutult häirib spades pakutav toidukvaliteet mis on nagu kehvas sööklas. Kuna me oleme perega pikki tunde spas mõnulejad, siis toit on ülioluline minu jaoks. Sageli on see suur mure allikas. Mitte aga teie juures. Eriti tänulik olen tervislike salatite eest. Samuti selle eest, et toidu hind on väga mõistlik. See hakkab haruldaseks jääma Tallinnas. Mustamäe Spas on tänaseks kõik täiesti ideaalne igas osas. Sauna osa oli juba ammu meie pere lemmik. Aitäh!
Väga mõnus lõõgastus , kindlasti külastame uuesti
SUPER
Selle kupongiga on sissepääs tõesti soodsam kui kassas. Aga jarjekorras tuleb ikka seista!
Tore uus lasteala, lihtne toitu ja jooke tellida
Kõik sobis. Aitäh.
Väga hubane keskkond, pakkus palju avastamisrõõmu. Tõeline meelerahu meka. Meeldisid erinevad rituaalid.
Thank you very much for your attentive, professional service. The party room was beautiful and your food delicious!
Parimast parim koht! Klienditeenindus ka üliviisakas ja teenindajad on rõõmsad, teeb kohe endalgi tuju heaks ja kisub naeratuse suule!
Väga head saunad ja hea miljöö. Kuna olen suur sauna fänn, siis olen ka ise kasevihtade valmistaja ja need on väga kvaliteetsed. (kiletatud ja jääkülmas). Kahjuks ei lubata enda vihta kasutada ehk siis PEAN OSTMA MINGI viha, mis pole just kõige kvaliteetsem.. aga samas ..nojah...ajab asja ära. Minu jaoks on see teadmine on väga halb, Eestis on väga palju spaasid, kus võib oma viht kaasas olla,,kui on vastav saun. Olen Eestimaal nende aastate jooksul pea kõik !!! spaad puhtast entusiasmist läbinud ja seega on kellega/millega võrrelda. Lõppkokkuvõtteks Mustamäe Elamusspaa 21+ on igati kaasaegne ja soovitan ka teistele. Samas teavitan, et kahjuks kui oma viht on keelatud.. ja seega ise vihtlemise eesmärgil oma vihaga ei kõlasta edaspidi Teie spaad. Ainult erand juhul,,NB! Saunarituaal oli väga huvitav ja mõnus saunamees! Edu Teiule!
Parim spa Tallinnas
Mulle väga meeldib see keskkond. Ka teenindus on paremaks muutunud. Tänan.
väga hea, uued saunad on ehitatud
Mugav ja odavam, tänan!
Seal on see kõige parem et ei ole ajapiirangut
super kogemus
Väga tore kogemus nagu väike reis või suure sünnipäeva külastus. Väga meeldis ülimugav maksmise viis kiibiga kohvikus. Ainuke üllatus oli see, et meid ei istrueeritud sisenemisel, et kingad tuleb kindlasti ette ukse juurde jätta. See tekitas olukorra, kus ilmselt koristaja oli mu jalanõud viinud ette ning konfiskeerinud minu plätude kilekoti. Mis tekitas esialgu ehmatuse, et keegi on mu jalanõud varastanud ning pärast tuli leiutada, kuhu märjad plätud panna.
Väga hea teenindus, sõbralik ja kiire. Spa21+ oli natuke ületäitunud esmaspäeva jaoks, aga ikka võimalus rituaale kogeda oli. Meeldib käia nii sõpradega, kui ka üksinda. Väga head uued 2 sauna tehtud lahti aurusauna juures, tublid!
Kõik meeldis nagu alati. Ainus mis häiris oli ebakvaliteetne föön...ka teised kliendid kurtsid,et töötab halvasti. Tänud!
meeldiv vaheldus, normaalne hulk rahvast tööpäeva keskel
Väga meeldiv oli
Külastasime 03.08.2023. Rituaalid olid fantastilised! Kella 22:00-ne rituaal oli tõeliselt lõõgastav ja meeldiv. Aitäh!
Väga meeldis
Väga hea Spa. Soovitan.
Super, meeldivad rituaalid, vesiaeroobika, hea toit ja üleüldiselt mõnus!
Menüüs võiks olla köögiviljavaagen dipiga.
Oli hea! Kuid liiga palju inimesi selle väikse koha jaoks.
Mulle väga meeldib ja kui on edaspidi veel hommikusi soodustusi siis käin edasi. :)
Super!
Natuke üle rahvastatud, kuid üks mõnusamaid SPAsid üldse!
Garderoobis võiks olla veel prügikaste, pidin otsima... Muidu kõik väga meeldis.
Meeldib, et palju erinevaid saunasid. Naiste riietusruumis vähe nagisid, polnudki enne kuskile asju riputada, kui üks inimene ära läks.
Meeldis
Meeldivaks üllatuseks oli uus Roosiaia saun!
Super
Vinge SPA. Soovitan.
Suurepärane koht lõõgastumiseks .Kui väike vahe jääb külastuste vahele ,siis alati on jälle avastamiseks midagi juurde ehitatud.Seekord oli väga huvitav Roosisaun .Ja märkasin et kõrvale kerkib juba midagi erilist :) Teisele poole võiks veidi suurematele lastele ka olla mänguala,liutorud .Praegune ala on vaid lasteaia lastele.
Saunamehed super!!!
Väga tore oli
Kõik oli hästi-
Väga hea koht!
Meie pere veedab seal tavaliselt vähemalt 4-5 tundi :). Uuendatud ElamusSpa on tõesti maailmatasemel! Tunda on, et see koht on südamega loodud!
Vaga meeldib
Hea pakkumine, mis paraku on toonud spaasse liiva palju rahvast! Aga mis teha, tuleb leppida ?
Kõik oli väga hea!
Väga ok oli, esmakordselt osalesin ka ühel saunarituaalil - väga mõnus! Aga mudasaunas võiks küll helilinti vahetada, see nn mereäärne lindude kisa on häiriv, sest meenutab pigem mingit kilgilaulu ja käib kõrvadele. Pigem peaks seal ju mingi rahulik muusika olema, kasvõi vaalade laul vms.
Käisin koos lastelastega ja me kõik nautisime väga. Nii vett sauna toitu kui õhkkonda
Väga positiivne ja meeldiv kogemus!
Kõik OK!
Tänane saunavana Karl Peeter oli väga rore
mulle meeldivad saunad ja kõik on hästi
Järgmise korrani?
Mustamäe Spa 21+ külastajateks on ainult täiskasvanud. Saab baarist jooki osta, saab saunades käia ja erinevates basseinides aega veeta.
Kõik on super!
Suur aitäh, väga hea oli lõdvestuda): suve ajal eriti...
Kōik meldis super jain rahuöe ja soovin teistele ka sijä tulla
Lastele meeldis väga ja oli tore
Väga lahe koht.Soovitan kõigile tuttavatele.
Võiks olla soodus pakkumine 10 korra kaart.
Super mõnus koht lõõgastumiseks.
Väga tore ja uhke !
Kõik oli nii ilus,mõnus koht lõõgastumiseks,aja maha võtmiseks.Teenindajad sõbralikud,abivalmid.Väga meeldis.Kindlasti tulen veel mõnulema.Aitäh Teile!
Olen väga rahul , väga kohe meeldis, tänan,et teil on head pakkumised.
Meeldib
Väga põnev ja meeldiv koht. Väga meeldis uuendused, milleks on siis all sõitmise torud ja mõnus suur 4 aasta ajaga sauna rituaal. Soovitan soojalt :)Aitäh!
Hullult Syper SPA Keskus- tänu Kuule ja tagasi kolm korda :) Olge terved :)
Parim kiirpuhkus hallis eestimaa talves
klass
mõnus spaa ja hea teenindus.
Hea koht mitmete erinevate spaade ja saunadega. Kahjuks inimesi oli palju.
Käisin tööpäeva õhtul.Oli vaikne,mõnus.Aitäh!
Tere, naudin väga Teie SPA rituaale, kahjuks muudeti taas neid minu arvates vales järjekorras 21+ sheavõi peaks kõige lõpus olema21:30 varem oli koorimine 17:30 nüüd 21:00, määrid hea kraami peale ja enne koju minekut koorid selle kenasti maha ... kurb kuidagi ?! Või tundub see vaid mulle nii ?! Samal ajal kaks head rituaali ?! 19:00 ainulaadne saunaetendus ja Helirännak (19:00) saan aru, et elu on valikutes AGA kui soovin tutvustada inimestele kes 1x Elamus SPAs siis ei tundu rituaalid 100% läbimõeldud. Kiidan väga teenindajaid - nii vastuvõtus kui 21+ baaris - üli positiivsed ja abivalmid ? Täna siis selline sünnipäevapidu, Tänan et olemas olete ?
Ikka kalli võitu!
Vaga meldis
Parim spa
Spa oli suur ja vaheldusrikas. Sai nautida nii rahulikke saunasid kui ka meeleolukat baariala. Siiski oli veidi lärmakama kui oleksin lootnud.
Väga mõnus oli! ? Aitäh, et olete muusika vaiksemaks keeranud ja tore, et vähemalt ühes saunas kuuleb ka klassikalist muusikat.
Uuendused on super.
Kuigi ma ei ole püsiklient, vaid 10-korra kaartide kasutaja (abikaasa muretses õhtupooliku sisustamiseks 10-korra kaardi) olen korduvalt nautinud seda ilu, mida pakuvad stiilselt sisustatud saunad, üldruumid, mõnus muusika jne. ja seda kõike alates Mustamäe Elamus Keskuse avamisest alates. Tore on näha, kuidas hoolitsetakse puhtuse ja korra eest. Suur tänu.
Мне очень понравилось
Всё отлично,нареканий нет.
Все отлично , удобно и с маленьким ребенком и для родителей в 21+
Очень понравилось. От души
Очень хорошие бани
Мне очень нравится этот водный центр. Здесь есть всё для счастья, отдыха для души и тела! Всем советую. Обновлённый детский уголок приятно порадовал своим дизайном, горками и впечатлениями.
Первый раз покупала билет через приложение. Всё прошло очень хорошо . Быстро,понятно, просто. Времени заняло буквально 3 минуты, никаких очередей .Придя в заведение, плюс ещё 2 минуты времени. Сканируешь qr-код, получаешь свой браслетик ,и вау. Ты уже наслаждаешься процедурами Спа .Спасибо за предоставленный сервис.
Хороший спа. Много бань,мест отдыха. Все нравится отличный ,вежливый персонал .быстрый и профессиональный
Спасибо, всё хорошо
Чисто, уютно, расслабляющая обстановка, очень приятно проведённое время. Спасибо.
При любой возможности я всегда посещаю спа центр. Спасибо
Всё очень нравится!
Каждый раз , когда прихожу в elamus spa,очень довольна.и летом приходила и зимой всегда прекрасно.
Мне всё понравилось
Все отлично, но на баре девочки не справляются с количеством заказов напитков. В коктейлях очень много льда, по напиткам минус (для цены 9,50 коктейль весь и до льда)
Как всегда ВСЁ СУПЕР!!!!
Спа отличное! Проводят церемонии. Единственный минус - это очень жирная кухня... В спа приходишь оздоровиться, а получаешь калорийную бомбу на обед..
прекрасное место для отдыха . рекомендую
превосходно отдохнули с мужем!прекрасная романтическая атмосфера!
Суппер, очень хорошие услуги, всё хорошо.
все на высшем уровне
Хороший отдых
СУПЕР
Супер
все классно!
Очень уютное место с разнообразным выбором бань, процедур ухода за телом, приветливыц персонал. Все очень понравилось!
Прекрасный SPA в Таллине, все для комфортного отдыха и релакса!
немного прохладно было в Spa21+ и вода и возду...в целом впечатление хорошее.
Можно было бы и подешевле сделать акции
Всё прекрасно! Персонал вежливый,чисто и интересно. Спасибо.
Здравствуйте! Меня полностью устраивает ваш спа-центр, но испорченное настроение посещением тоже бывает. Но это бывает исключительно редко, поэтому претензий не высказываю. Обслуживающий персонал у вас тоже на должном уровне, жалоб и претензий нет. Спасибо всем.
Очень поноавилось!
Очень все хорошо! Молодцы! Замечательные ритуалы! Браво, Elamus Spa!
мне очень нравится
Все было очень круто
Очень нравится, и бани и бассейн
Очень понравилось!!!
Очень нравится.Рекомендую!!!
Аболденное место,люблю в этот Спа захаживать,рекомкндую. Особенно,что мне лично нравится нету ограничении по времени и ритуалы в цене❤️
Обслуживание отличное,
Все очень продумано и отлично организованно
Очень понравилось. Буду рекомендовать друзьям!! И еще прийду обязательно.
Уже третий раз отдыхаю в этом спа.Тихая расслабляющая обстановка,хорошие бани,внимательный персонал.
Отличная работа! Всё быстро и чётко, мне очень нравится!
все было супер
Замечательный отдых! Спасибо!
Всё очень понравилось
всё отлично
Очень хорошее обслуживание все понравилось как всегда
Очень хороший СПА!
Была в спа21+. Понравилось. Довольно тихо и чистенько. Есть питьевая вода. Хотелось бы написать какие то указатели, чтобы посетители не открывали двери бань без особой надобность. Можно же сначало заглянуть через стекло есть там места или нет, а не напускать воздуха. Показалось странным то, что вода в бассейне с белыми камешками( +8) теплее чем в холодном (+12) бассейне у бани в 100 .градусов. Это пожалуй единственная странность. А так всё понравилось. ..
Здравствуйте. На террасе покрытой льдом очень скользко. Я поскользнулся два раза и один раз упала очень сильно ударившсь. Необходимо выставить предупреждающие знаки. С уважением. Инеса Литовченко.
Семейный билет можно сделать дешевле.
Самый лучший спа не только в Эстонии, но и пожалуй по всей Европе. После ремонта стал ещё лучше. хочется бывать там снова и снова.
Жаль ,что теперь вместо 10-разового (165.-) надо покупать одноразовые по 15.- (выгоднее ,но не удобно). Продумайте пожалуйста , почему бы не за 150.-
Мне очень понравилось ваше прежложение!!! Я уже порекомендовала его своим друзьям и коллегам.
Всё хорошо,народу конечно многовато,но в общем хорошая обстановка! Спасибо
Всё хорошо,только тесновато.Много народу одновременно.?
Прекрасный, удобный SPA, где есть место каждому. Отдельное спасибо за все банные ритуалы!
Очень нравится Elamus Spa . Хотелось бы посещать чаще.?
Прекрасный спать, ходим всей семьей с удовольствием и вернемся снова! Благодарим за теплый прием!
Я всем очень довольна. Благодарю Вас за представленные мне - пожилому человеку (9 ноября 2024 г мне исполнится 78 лет) такие положительные эмоции. Удачи Вам в Вашей работе
Как всегда всё супер!!! Мы постоянные клиенты Elamus Spa???
Всё отлично!
Очень быстро и качественно оказана услуга. Как интернет магазином, так и поставщиком услуг. Мгновенная покупка и шикарнейший спа цент, всегда свежий и чистый , приятный и отзывчивый персонал. Всегда рекомендую друзьям.
Обслуживание на 10 из 10!
Иногда прохладно в помещении общего СПА
Все замечательно! Полное расслабление!
Все очень хорошо, обязательно еще прийду !
Ходили небольшой компанией,правда очень много посетителей было,но всё понравилось!
Всё было превосходно.
Всё очень нравится! Банщик весёлый с чувством юмора, провёл прекрасный ритуал! Мы остались позитивными и радостными. За барной стойкой нас тоже обслуживали отлично, парнишка там молодой всё понял и сделал наивкуснейший коктейль, мы провели там много времени, еще играл диджей очень крутую музыку. Мы с удовольствием еще вернёмся! Единственное в парилках уж очень завывающая музыка, как в деревне эстонской, не расслабляла ,а наоборот напрягала. А так супер!
Посещаю с открытия, очень нравится, хотелось бы чтоб добавили сушку для купальников.Спасибо.
Всё великолепно!!!
Прекрасный СПА, возвращаемся к вам снова и снова!
Все очень понравилось, новая зона с детскими горками ! А также ритуалы, как в театре побывали ! Буду рекомендовать своим друзьям и знакомым.
Все ок ,спасибо
Очень хорошо, если хотите расслабиться, только ELAMUS SPA+21, 9 разных саун, массажи, банные ритуалы, если не хотите присоединяться ко всем, можно заказать индивидуально или с компанией, бассейн, джакузи, кафе , бесплатный вход в детскую зону ELAMUS SPA (еще 10 саун, водные аттракционы и т.д.). Приезжаю специально из Риги Very good if you want to relax, only ELAMUS SPA+21, 9 different saunas, sauna, massages, bath rituals, if you don’t want to join everyone, you can order individually or with a group, swimming pool, jacuzzi, cafe, free entry to the ELAMUS children’s area SPA (10 more saunas, water attractions, etc.). I came specially from Riga Ļoti labi, ja vēlies atpūsties, tikai ELAMUS SPA+21, 9 dažādas pirtis, sauna, masāžas, pirts rituāli, ja nevēlies pievienoties visiem, var pasūtīt individuāli vai ar grupu, baseins, džakuzi, kafejnīca , bezmaksas ieeja ELAMUS bērnu zonas SPA (vēl 10 pirtis, ūdens atrakcijas u.c.). Atbraucu speciāli no Rīgas
Очень хорошо отдохнули, замечательный сервис. Рекомендуем всем желающим.
Супер
Всё чётко, услуга такая и есть, как о ней заявлено в предложении! Очень понравилось.
Всё очень хорошо, как всегда! Очень любим это место!
Все было отлично!
Посещаю spa elamus два раза в месяц. Я постоянный клиент. Очень довольна этим центром. Живу рядом, поэтому хожу часто. Рекомендую всем друзьям. Чисто, уютно,красиво.развлечения есть для каждого возраста.спасибо за такой чудесный spa elamus.
Всё нравится ,спасибо за такую услугу,после тяжёлой работы это настоящий релакс
Замечательно
очень понравилось . Посещаю часто и другим советую.
Замечательное место, обязательно вернусь сюда ещё.
Все очень удобно и быстро. Надеюсь на дальнейшее сотрудничество.
Доступно, дёшево, удобно.
Идеальная обстановка и красота
Было круто. Расслабились, отдохнули и вышли свежими
Всё замечательно!
Супер, спасибо
Понравилось. но в женской раздевалке можно добавить еще хотя бы 1 фен.
Нравится
Очень приятная атмосфера. Чисто. Разные развлечения. Вкусная еда
самый хороший спа в Таллинне но грязновато.
Всё очень понравилось спасибо. Главное что очень дружелюбно.
Очень хорошо.
Mulle väga meeldib teie asutus! Ma saan alati rõõmu ja täielikku taastumist. Tahaksin ära märkida töötajate tööd vastuvõtus ja kohvikus (ma ei tea nende nimesid, aga tegemist on noorte inimestega), nad on väga sõbralikud ja abivalmid ning ma tunnen kliendist hoolimist, mis on väga kena. Mulle väga meeldivad rituaalid, samuti saunameistrite töö. Viimasel ajal olen märganud, et rituaalid on muutunud rahvarohkeks, mistõttu soovitan rituaale teha korraga kahes väikeses saunas, et kõik saaksid rituaale nautida. Soovin teile jätkuvat õitsengut ja jään ootama lasteala avamist. Очень нравится ваше заведение! Всегда получаю удовольствие и полноценное восстановление. Хочется отметить работу персонала на регистратуре и в кафе (не знаю имен, но это молодые люди), очень приветливы и доброжелательны помогают и чувствуется забота о клиенте, что очень приятно. Очень нравятся ритуалы, а также работа мастеров сауны. В последнее время замечаю, что в на ритуалах стало тесно, поэтому предлагаю делать ритуалы одновременно в двух маленьких саунах, чтобы все желающие могли насладится ритуалами. Желаю дальнейшего процветания, с нетерпением жду открытия детской зоны.
интерьер стал еще более уютным! благодарим. баня и бочка на улице - прям особый колорит! рекомендуем к посещению настоятельно!
Всё супер.Было бы ещё круче если можно было с ночёвкой в номер ?
Все супер, спасибо ?
Замечательное место , чтоб провести время с друзьями. Были в 21+ Очень уютно , комфортно , красиво! Придём обязательно ещё не один раз ???
В 21+ есть такая сушилка для купальников это очень хорошо и удобно . хотелось бы чтоб такую поставили и в эламус спа.. в остальном все отлично спасибо огромное за отдых.
Все отлично! Всем очень рекомендую. Приветливый, отзывчивый и профессиональный персонал. Приятно, когда тебя встречают искренней доброжелательной улыбкой. Спасибо им! Пожелания: в раздевалке хорошо-бы поставить сушилку для купальников. С уважением, Ольга.
Отлично провели время с семьей.
Очень круто, но есть парочка нюансов, которые следует доработать. 1 WC на детской зоне вход слишком близко к ступеням, можно ногу подвернуть, рекомендую поставить дверь чтобы открывалась влево. 2 Это гнездо со столиком, которое находится прямо над лестницей, с которой стекает вода на стол, туда мало кто захочет сесть. Рекомендую сделать купол в виде какого-то декоративного зонта. А вообще нам очень понравилось, особенно то что есть касса самообслуживания.
Очень понравилось! Вернёмся!
Мне у вас нравиться одыхать с семьёй,поэтому мы ходим к вам постоянно.Спасибо вам!
Пользуюсь давно,можно экономить.
Все отлично! Спасибо!
Самое лучшее приобретение в CHILLI - 10-кратная карта в Elamus Spa (Пн-Чт) . Каждый раз ELAMUS SPA вызывает восторг : новая зона с 3 горками, банный ритуал на 100 человек - настоящий спектакль , новые места-гнезда для отдыха и перекуса! Провели с детьми 5 часов ! 100/10 - Супер место для активного отдыха и новых впечатлений ! Спасибо !!!
Хорошо.
Замечательно. Рекомендую.
Много места,чисто, красиво и хлоркой не пахнет.
спасибо, мне понравилось
Всё очень понравилось!!!
Как всегда всё отлично ? хорошое место и супер персонал ?
приятно, качественно, современно, спасибо
На высшем уровне.
Очень здорово !
Elamus Spa хорошее место для отдыха
Очинь хорошая спа мне понравилась и вернусь не один ещо рас.
Отлично
Ходить можно только на неделе или когда на улице жарко,потому что в это время мало народу,а в выходные или в праздники как селёдки в банке и это при цене 45 евро на человека,я думаю надо делать ограничения по количеству людей, все шкафчики которые там есть уменьшить как минимум на треть,но ясно что никто этого делать не будет,это бизнес,так что надо ловить удачный момент чтобы реально отдахнуть.
ТОП
Очень ,все ноавитснравится ,ретуалы ,выход на улицу,
Спасибо большое. Мы в восторге.
C удовольствием бы купила такой же пакет, по данной цене ещё несколько раз. Ранее уже пользовались подобными пакетами.
Спасибо, все понравилось
Великолепно отдохнули, благодарим желаем процветания!
все супер
Отличное спа , вкусная еда , прекрасные бани, веселые горки , все замечательно !
Как всегда отлично!!! Спасибо!!
Очень хорошее ценовое предложение. Оформление ваучера очень понятно. Спасибо!
Спасибо большое, мне нравится у вас всё и бани и бассейн и всё устроено очень удобно для комфорта
все круто, а главное чисто и аккуратно) Спасибо придем еще )
Большая территория комплекса: басейны, джакузи, сауны. Свободного места достаточно для комфортного отдыха, даже при большом количестве людей.
Оценка ОТЛИЧНО
Ходили 29.03. В целом все понравилось, но обслуживание на баре в 21+ оставляет желать лучшего(парни молодцы, а вот девушка со светлыми волосам, явно не желает работать с клиентами)
Супер-пупер
Отлично
Спасибо отлично.
Всё очень хорошо,придём ещё раз!!!
Отличное место, чтобы отдохнуть и расслабиться. Отличный комплекс бань и бассейнов на любой вкус. Персонал приветливый и доброжелательный. Рекомендую всем, кто хочет забыть о проблемах и сбросить накопившуюся усталость.
Огромное удовольствие получили во время презентации горячей сауны с вениками, которую проводили Александр и Андрей. Молодцы ребята, с душой попарили и со знанием дела !
Все понравилось, только некоторые бани были совсем холодные (турецкая например)
Супер
Отлично!
Постоянно пользуюсь вашей услугой.
спасибо, очень довольна
Всё понравилось, спасибо! Очень вкусный бургер ?
Очень понравилось:современный дизайн, хорошее обслуживание, разнообразные сауны. Рекомендую
Все было хорошо. Только мало где можно полежать на лежаках. Пока мы заказывали еду в баре, наши полотенца и халат выкинули другие посетители и сказали нечего здесь лежать
Очень нравится! Всегда рекомендуем этот отдых своим знакомым и друзьям!
Всё очень хорошо всем всё понравилось
Прекрасное место где можно отбросить всю суету и просто расслабится. Очень поноавился ритуал в аромабане
Очень нравится этот спа и через Chilli преложение всегда выходить дешевле! Всегда пользуюсь вашеми предложениями.Спасибо большое!
Всё нравиться
Обожаю фирмуChilli.ee быстро, чётко, ясно. Рекомендую. Спасибо вашей команде
Услуга понравилась. Спасибо!
Приветливый персонал, чисто, красиво, удобно.
Чисто тепло,атмосферно,красивово
Красиво, уютно . Доброжилательный персонал. Ритуал..... посетите и узнаете
это очень хороший отдых, а если с компанией, то можно быть весь день!
были до обновления. тогда не произвело впечатление. Сейчас это суперское времепревождение. хочу обратно!
Мне очень понравилось.Буду в сегда пользоваться этой услугой.
Самый лучший спа в Эстонии! Самая уютная атмосфера??
Лучшее СПА в Таллинне. ???? Являюсь клиентом с 2017года,с первого дня открытия!!!???????? Хожу каждую среду???? Советую всем своим знакомым!????????????
Как всегда супер! Ходим сами и всех своих гостей из разных стран обязательно продим в Elamus spa! Все в восторге, особенно наши американцы из Лас Вегаса ( у них там есть все, но таких спа, как Elamus 21+ НЕТ!!! Спасибо вам!!!
По чаще выгодных предложений
Очень хорошо
Очень нравится и часто ходим... ждём ещё ваши скидки ,ваучеры на спа.
Самый лучший спа в Таллинне,жаль, что в районе Ласнамяэ нет такого спа.
Всё отлично!!
Лучший спа !
Всё было супер! Мы были в Спа 21+. Самое главное для нас, что не было детей и ни кто не прыгал в воду. Но есть один не большой минус, который мы пережили ? Грязевую глину принесли после 14.30. А мы уходили в 15.20 уже. Поэтому этим мы насладились только 5 минут ? Ещё было бы не плохо поставить функцию чаевых девочкам в баре. Чтоб каждый желающий мог оставить им чаевые которые они бы 100% получили ? К примеру табличку, что каждый может к своему счёту добавить любую сумму чаевых, которую гость сам пожелает ?
Отличный спа, за отличную цену! Всегда радуют сервисом, чистотой, интересными банными ритуалами и вкусной кухней. В общем всем рекомендую!
Mulle väga meeldib, vapustavad saunad, imeline atmosfäär. Очень нравится, потрясающие бани, замечательная атмосфера
Периодически пользуюсь Вашими предложениями.Мне это нравится. Ваучеры в СПА беру уже не первый раз. Хожу с удовольствием.
Отлично
Всё супер!
Потрясающий спа! Буду приходить ещё, очень вкусная еда, спасибо вам огромное!
Посещение СПА прошло превосходно! Буду продолжать заплывы и пропарки.
После очередного посещения Н2О в Ростове на Дону 4 балла для Эстонии 5 баллов.
Все супер
Супер
Прекрасная услуга Осталась рчень довольна ?
Буду и в дальнейшем пользоваться chilli.
Titta på videon
Mer information
Elamus Spa ligger nära Männi parken på första våningen av Mustamäe Upplevelsecenter.
NÝ BARNSOMRÅDE ÄR ÖPPET och där väntar alla små spa-fans:
- 3 uppvärmda vattenrör, som är utrustade med ljud- och ljuseffekter
- exotisk djungelmiljö, som tar med barn och deras familjer på en spännande äventyr
- unika matplatser i fågelbon, där man kan njuta av läckra snacks och drycker i en unik atmosfär som får en att känna som att man är i ett verkligt fågelbo







I Elamus Spa har även nyligen öppnat hela Nordens mest unika nya mystiska Ritualbastu, som har plats för hela 90 personer och där de första tävlingarna för bastumeistrar också ägde rum! I detta paradis av ångupplevelser som påminner om en biograf finns en aldrig tidigare skådad multimedialösning och om det tidigare sagt att stadens bästa basturitualer finns på Elamus Spa, är det nu värt att vara en själv att bevittna hur mycket högre Elamus Spa:s bastumeistrar har kunnat höja den uppsatta ribban.



Största spa- och bastu-centret i Estland erbjuder 22 specialdesignade bastur, 6-bana simhall (4 sportbanor + 2 simbanor), barnpool, barnområde, vuxenspa 21+ område.
Dessutom födelsedags- och konferensrum, bastu barer och möjlighet att njuta av ett stort antal olika behandlingar och tjänster från yrkesverksamma på sitt område (inkl. gratis basturitualer och vattenaerobics). Gör din hud silkeslen med nya uppfriskande behandlingar, inklusive sheasmör och grapefrukt-döda havssalt kroppsskrubb.

För vuxna besökare riktad SPA 21+ erbjuder möjligheten för avkoppling med stillhet, lugn och personlig service som skapar en upplevelse i detaljer och service


Följ även Elamus Spa Facebook aktiviteter.
Adress:
Akadeemia tee 30, Tallinn (se karta)
Elamus Spa (familjespa)
Må-To 10:00-00:00
SPA21+ (vuxenspa)
Må-To 10:00-00:00
Simhall
Må-Fre 07:30-23:00
Lör-Sön 10:00-23:00
